کد خبر: ۱۴۷۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۵ تير ۱۳۹۰
مقام معظم رهبري در تذكري خطاب به نمايندگان از آنها خواست تا شان افراد و خصوصا جايگاه مجلس را رعايت كنند.
بهروز جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو» با اشاره به جلسه غير علني امروز مجلس گفت: رهبري در ديداري كه هيئت رئيسه مجلس با ايشان داشتند، تذكراتي را خطاب به مجلسيان مطرح كردند.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري از نمايندگان خواستند تا جايگاه مجلس و شان افراد و خصوصا مسئولان را رعايت كنند، گفت: مقام معظم رهبري نسبت به دودو گفتن ها و قطع سخنان رئيس جمهور و مخالفان در صحن علني مجلس در جلسه راي اعتماد به گزينه پيشنهادي وزرات ورزش و جوانان تذكر دادند.
 
وي خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري نسبت به فضاي نامناسب بوجود آمده در مجلس و همچنين انعكاس نامناسب خبر جلسه راي اعتماد در صداوسيما انتقاد كرده و تذكرات لازم را مبني بر رعايت حرمت افراد مطرح كردند.

عضو فراكسيون اصولگرايان تصريح كرد: همچنين رهبري خطاب به نمايندگان تذكر دادند كه در جلسات و پيگيري لوايح جدي تر شركت كرده تا شاهد خالي بود كرسي هاي مجلس در زمان بررسي طرح ها نباشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۰
۰
۰
همهش امام خامنه ای باید تذکر بدن!!! نمیشه بعضی مجلسی ها یه خورده سطح فهم و شعورشون رو ببرن بالا!؟! آخه این چه حرکت بچهگانه ایه که اینا کردن بزرگ بشید دیگه اونجا مجلس یه کشوره نه مهدکودک!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها