کد خبر: ۱۴۷۷۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۰ تير ۱۳۹۲
هافبك سپاهان 110 ميليون پيش‌پرداخت قرمزها را پس نداده و پرسپوليسی ها به دنبال گرفتن جلب وی هستند.

به گزارش 598به نقل از جام ورزشی؛ در طول فصل نقل و انتقالات بارها شاهد تنش و جنگ ميان مديران سرخابي‌ها با مسوولان باشگاه سپاهان بوده‌ايم و ظاهرا اين جنگ‌ها تمامي ندارد. البته بيشتر اصطكاك‌هاي به وجود آمده ميان سپاهاني‌ها و پرسپوليسي‌ها بوده است؛ دو باشگاهي كه سال‌هاست مقابل هم موضع گرفته‌اند و بارها شاهد حملات لفظي تند مديران آنها عليه يكديگر بوده‌ايم.

 

پس از اينكه سپاهاني‌ها بازيكناني مثل شجاع خليل‌زاده و يعقوب كريمي را از چنگ پرسپوليسي‌ها درآوردند، سرخپوشان در تلافي اين كارهاي رقيب اصفهاني‌شان، قاسم دهنوي را به تيم‌شان بازگرداندند، بازيكني كه همچنان بر سرش دعواست و هر يك از دو باشگاه خودش را به عنوان مالك آن معرفي مي‌كند.

 

حالا مثل اينكه سرخپوشان دنبال اين هستند تا با گرفتن حكم جلب يعقوب كريمي هافبك تازه‌وارد سپاهان، يك پاتك ديگر به اين تيم بزنند تا با اين كار با زردپوشان بي‌حساب شوند.

 

ماجرا را حتما به ياد داريد، شجاع خليل‌زاده، يعقوب كريمي و دهنوي از جمله بازيكناني بودند كه در فصل نقل و انتقالات همزمان با دو باشگاه قرارداد امضا كردند كه در اين ميان ماجراي دهنوي بيشتر از سايرين رسانه‌اي شد و هنوز هم بازيكن تازه‌وارد پرسپوليس خودش را سيبل تركش‌هاي حاصل از جريان ناشي از تصميم غيرحرفه‌اي‌اش مي‌بيند.

 

پس از اينكه اين بازيكن اردوي سپاهان در اسلووني را ترك كرد و در درفشي‌فر محل تمرين پرسپوليس آفتابي شد، شوك بزرگي را به سپاهاني‌ها وارد كرد و آنها درصدد برآمدند تا با شكايت از دهنوي، دوباره وي را به تيم‌شان بازگردانند. در اين ميان پرسپوليسي‌ها هم بيكار ننشسته‌اند و دنبال اين هستند تا با گرفتن حكم جلب كريمي، اردوي تيم زردپوش اصفهان را به هم بريزند، حكم جلبي كه به خاطر پاس نشدن چك 110 ميليون توماني هافبك سپاهان صادر خواهد شد.

 

اين بازيكن زماني كه هنوز بازيكن نفت تهران بود، براي ليگ سيزدهم قراردادي را با پرسپوليسي‌ها امضا و به عنوان پيش‌قسط اول همان موقع مبلغ 110 ميليون تومان را از مديران اين باشگاه دريافت كرد. پس از پايان ليگ نفتي‌ها از عقد قرارداد پنهاني پرسپوليسي‌ها با بازيكن‌شان مطلع شدند و به همين دليل رضايتنامه وي براي حضور در تيم سرخپوش را صادر نكردند. سپاهاني‌ها در آن برهه فرصت را غنيمت شمردند و با پرداخت تمام و كمال مبلغ رضايتنامه هافبك نفت، اين بازيكن را به تيم‌شان اضافه كردند.

 

كريمي با يك مبلغ خوب و قابل توجه سپاهاني شد و با وجود اينكه رقمي خوب از باشگاه اصفهاني دريافت كرده بود، حساب خود را پر نكرد تا چكي كه دست پرسپوليسي‌ها دارد پاس نشود، چكي كه حالا براي او دردسرساز شده است.

 

اينطور كه شنيده‌ايم مديران پرسپوليس پس از جنگ رواني كه رقيب اصفهاني‌شان پيرامون شكايت از دهنوي به راه انداختند، درصدد برآمده‌اند تا جريان اين چك را علني كنند. سرخپوشان با استخدام يك وكيل در تلاش هستند تا حكم جلب كريمي را بگيرند تا به اصطلاح قديمي‌ها «جواب هاي را با هوي» داده باشند.

 

البته اين جريان تنها جنبه حقوقي دارد و پرسپوليسي‌ها فقط مي‌توانند با شكايت به قوه قضاييه و مراجع قانوني هافبك سپاهان را محكوم كنند و نمي‌توانند پاي اين جريانات را به حوزه فوتبال و فدراسيون باز كنند.

 

هوشنگ نصيرزاده كارشناس مسايل ورزشي و حقوقي فوتبال در اين خصوص مي‌گويد: «تخلف صورت گرفته از سوي كريمي، خارج از دايره فوتبال است و پرسپوليسي‌ها فقط مي‌توانند از اين بازيكن شكايت كنند و نمي‌توانند مانع از بازي‌اش در سپاهان شوند. در صورتي كه تخلف دهنوي فوتبالي بوده است و سپاهاني‌ها مي‌توانند با شكايت‌شان زمينه‌ساز محروميت اين بازيكن شوند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها