کد خبر: ۱۴۷۶۱۴
زمان انتشار: ۲۲:۴۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
هتل نورثرن کراون با 247 اتاق هرگز مهمان نپذیرفته و هرگز کسی در اتاق های آن نخوابیده است. کار ساخت آن در سال 1988 شروع شد، ولی پروژه آن در سال 1995 نیمه کاره ماند. از آن به بعد خالی ماند و حالا قرار است تخریب شود.
برترین ها: هتل نورثرن کراون با 247 اتاق هرگز مهمان نپذیرفته و هرگز کسی در اتاق های آن نخوابیده است. کار ساخت آن در سال 1988 شروع شد، ولی پروژه آن در سال 1995 نیمه کاره ماند. از آن به بعد خالی ماند و حالا قرار است تخریب شود.

حالا که باید این هتل پر از ثروتمندان و رؤسای شرکت ها باشد که برای تعطیلات به آنجا آمده اند، ولی این پروژه شگفت انگیز تقریباً از دو دهه پیش خالی مانده است.



کوریدورهای آن حالا در سکوت ترسناکی فرو رفته اند. این هتل تجملی قرار بود در سال 1988 مقصد شماره یک گردشگران در سنت پترزبورگ باشد. ولی در سال 1995 کارگران ابزارهایشان را زمین گذاشتند، در حالیکه 90 درصد پروژه تکمیل شده بود، علت توقف کار این بود که بانکی که هزینه های ساخت را تأمین می کرد، مشکلات مالی پیدا کرد.

تلاش های زیادی صورت گرفت تا کار ساخت آن ادامه یابد، ولی این هتل تبدیل به خرابه ای شد که حالا قرار است تخریب شود.


قرار بود این هتل که روی زیربنای 50 هزار متر مربعی ساخته شده، 5 رستوران، 6 کافی شاپ، یک تالار کنفرانس، مجموعه ورزشی، استخر و پارک زیرزمینی داشته باشد.

حالا قرار است بعد از تخریب آن یک مجتمع مسکونی بجایش ساخته شود.






































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها