کد خبر: ۱۴۷۶۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشکل مالي با باشگاه پرسپوليس ندارم.
ميثم حسيني درباره اينکه گفته مي شود با باشگاه پرسپوليس دچار اختلاف مالي شده اظهارداشت: من مشکل مالي پيدا کرده ام اما اينطور که بيان شده نبوده است. متاسفانه رسانه ها پياز داغش را زياد مي کنند و مي خواهند حاشيه بسازند.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد: من چکي براي 2 روز پيش داشتم که پاس نشد. در اين باره با شيريني صحبت کردم و او گفت تا دو سه روز ديگر چکت پاس مي شود. باشگاه در تلاش است پول بازيکنان را بدهد و من هم منتظر مي مانم تا ببينم چه اتفاقي مي افتد. کلا موضوع مهمي نبود و مطمئنم تا چند روز دگر حل مي شود.

حسيني درباره وضعيت تيم پرسپوليس گفت: شرايط تيم خيلي خوب است. ما زودتر از بقيه تيمها شروع کرده ايم و تا آغاز ليگ هم در شرايط بازي قرار مي گيريم.

وي افزود: تمرينات پرفشار تمام شده و داريم برنامه هاي تاکتيکي را مرور مي کنيم. من اطمينان دارم بازيکنان پرسپوليس امسال شرايط بدني فوق العاده اي خواهند داشت چون به کار بدنسازي مولايي ايمان دارم. ما تا پايان ليگ از نظر بدمي کم نمي آوريم و دچار فرسايش نمي شويم چون تمرينات بدنسازي مان خيلي حرفه اي دنبال شده است.

حسيني درخصوص اولين ديدار پرسپوليس در ليگ برتر مقابل تراکتورسازي گفت: قرعه سختي به ما خورده است. هر دو تيم مدعي هستند و مي خواهند ليگ را با برد شروع کنند. خوش شانسي ما اين است که بازيهايمان را از ورزشگاه آزادي شروع مي کنيم و اين براي ما يک حسن است که مي توانيم از حضور تماشاگرانمان استفاده کنيم.

مدافع پرسپوليس در پايان گفت: در صورتي که بتوانيم ليگ را با برد آغاز کنيم روحيه و انگيزه بازيکنان بالا مي رود و اين کمک زيادي براي پرسپوليس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها