کد خبر: ۱۴۷۵۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: باور کنيد خودم هم از آينده‌ام بي‌خبرم اما بايد با 4 جراح متخصص صحبت‌هايي داشته باشم.
مهرداد پولادي ابتدا در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه آنطور که من ديدم شرايط پرسپوليس خوب است و بازيکنان خوب و تأثيرگذاري را در فصل جاري جذب کرده‌ايم. انشاء الله شرايط همين طور باشد تا امسال سال متفاوتي را نسبت به فصل قبل داشته‌ باشيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: پرسپوليس در اولين بازي در ليگ برتر به نظرم کار خيلي سختي در ورزشگاه آزاد مقابل تراکتور سازي دارد اما هميشه در فوتبال اگر دو قدم اول را محکم برداريم موفقيت‌ها پشت سر يکديگر مي‌آيد.

وي در پاسخ به سؤالي درباره وضعيت خودش نيز گفت: باور کنيد هنوز هيچ چيز در خصوص من معلوم نيست. حتي نمي‌توانم بدوم و قسمت من مثل اينکه اين است که من نتوانم پرسپوليس را همراهي کنم.

وي افزود: صحبت‌هايي را با چند متخصص و جراح داشته‌ام و به زودي هم با چهار جراح و متخصص صحبت خواهم کرد تا وضعيت مرا بررسي کنند. نمي‌دانم آينده‌ام چه مي‌شود و باور کنيد همه چيز دست خداست.

پولادي تاکيد کرد: اگر مجبور شوم و در ايران به نتيجه نرسم به احتمال فراوان به خارج از کشور مي‌روم اما تا بدين لحظه هيچ چيز مشخص نيست و از آينده‌ام هم بي‌خبرم.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا از عاملان اين اتفاق ناراحت هستيد يا خير گفت: ديگر چه بگويم اتفاقي بوده که افتاده است. قسمت من حتما اين بوده و کاري نمي‌شود انجام داد اما آرزويم اين است که اين موضوع ختم به خير شود.

مدافع قرمز‌پوشان در پاسخ به سؤالي که آيا اين اتفاق باعث حسرت تو شده گفت: بالاخره هر فوتباليستي که اين اتفاق برايش پيش آيد ناراحت مي‌شود و از طرف ديگر ممکن است اين موضوع براي هر بازيکن و ورزشکاري پيش بيايد براي من همين اتفاق افتاده و راضي به رضاي خدا هستم اميدوارم هواداران دعايم کنند تا هر چه سريع‌تر به چارچوب سبز برگردم و به پرسپوليس کمک کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها