کد خبر: ۱۴۷۵۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۱۹ تير ۱۳۹۲
يونس شاکري اميدوار است در پرسپوليس خود را به فوتبال ايران ثابت کند.
مهاجم جوان پرسپوليس درباره‌ آخرين شرايط اين تيم اظهار کرد: دو اردوي خوب را برگزار کرده و بازي‌هاي تدارکاتي خوبي را هم انجام داديم. فردا هم با ملوان بازي مي‌کنيم و هفته‌ آينده با فولاد بازي داريم. اميدوارم اين بازي‌ها به هماهنگي بيشتر بازيکنان ما منجر شود و در آغاز فصل حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم.

وي ادامه داد: خدا را شکر همه‌ بازي‌هاي دوستانه را برده‌ايم. خيلي اميدوارم که با يک تيم خوب و منسجم راهي رقابت‌هاي ليگ شويم تا حداقل يک جام براي هواداران به دست بياوريم.

شاکري درباره‌ ارزيابي خود از فضاي پرسپوليس گفت: فکر مي‌کردم جو پرسپوليس سنگين‌تر باشد اما از روزي که آمدم، ديدم همه‌ بازيکنان رابطه‌ خوبي با هم دارند و دايي هم با همه‌ بازيکنان راحت است. من هم خوشحالم که شاگرد او هستم. خدا را شکر مي‌کنم که به تيمي آمده‌ام که همه‌ فاکتورهايي را که دوست داشتم، دارد.

مهاجم پرسپوليس درباره‌ اين‌که فکر مي‌کند چقدر فرصت حضور در خط حمله‌ اين تيم را پيدا کند، گفت: هرکس حقش باشد بازي مي‌کند. دايي به اسم و رسم کاري ندارد و به بازيکني که آماده باشد، ميدان مي‌دهد. من هم همه‌ تلاش خود را مي‌کنم تا در زمين باشم. در طول فصل مي‌جنگم تا به ترکيب اصلي برسم. آمده‌ام که بازي کنم نه آن که نيمکت‌نشين باشم.

شاکري با اشاره به حاشيه‌هاي مطرح شده درباره مبلغ قرارداد پرسپوليسي‌ها گفت: نه بنز گرفتيم نه پورشه. آمده‌ام که خودم را نشان دهم و براي خودم اسم و رسمي به هم بزنم. براي بازيکني با سن و سال من فرصت براي پول جمع کردن هنوز خيلي زياد است. اميدوارم شرايط تا پايان فصل طوري برايم پيش برود که بتوانم خود را به فوتبال ايران ثابت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها