کد خبر: ۱۴۷۲۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۱۸ تير ۱۳۹۲
فرصت جدایی کاپیتان تیم ملی فوتبال از استقلال پنج شنبه به پایان می رسد.

جام ورزشی؛ جواد نکونام این روزها در تهران به سر می برد و همراه استقلال راهی اوکراین نشده است. امتناع جواد از سفر به اوکراین سبب شده بسیاری تصور کنند که شماره شش قصد دارد از استقلال جدا بشود اما به خاطر قراردادی که این بازیکن با استقلال منعقد کرده حتما برای جدایی از این تیم باید رضایت باشگاه استقلال را نیز بگیرد.

 

زمان نقل و انتقالات فصل سیزدهم ساعت 24 پنج شنبه به پایان خواهد رسید و با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال راهی اوکراین شده و همان روز به ایران برمی گردد جدایی نکونام و پیوستنش به تیم دیگر در صورتی ممکن خواهد شد که وی همان روز رضایت نامه اش را بگیرد و تا آخر شب قراردادش را با باشگاه جدیدش امضا کند.

 

چنانچه نکونام برای دریافت رضایت نامه اقدام نکند همچنان بازیکن استقلال خواهد و به طور اتوماتیک وار در این تیم خواهد ماند مگر اینکه پیشنهاد خارجی وسط باشد که  در این صورت نیز نکو باید رضایت باشگاه استقلال را هم همراه خود داشته باشد.

 

با توجه به اینکه شماره شش تیم ملی ایران و باشگاه استقلال تا به امروز به طور جدی با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده است به نظر نمی رسد که جدایی در کار باشد اما سوال این است که چرا نکونام با استقلال به اوکراین نرفت. شاید خود جواد بتواند در آینده به این سوال شفاف پاسخ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها