کد خبر: ۱۴۷۱۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۸ تير ۱۳۹۲
آندرانیک تیموریان به پیشنهاد 2.5 میلیاردی سپاهان پاسخ منفی داد تا بار دیگر به احتمال فراوان با لباس آبی به میدان برود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ بعد از مجتبي جباري، مسئولان سپاهان براي جذب خسرو حيدري تلاش كردند اما تلاش آنها نتيجه نداد و خسرو در استقلال ماند تا يك فصل ديگر با پيراهن آبي به ميدان برود.

 

حالا سپاهاني ها دنبال جذب يك ملي پوش ديگر هستند و به نظر مي رسد با پيشنهادي نجومي قصد دارند گوي سبقت را از استقلال بربايند. ستاره مورد نظر كسي نيست جز آندرانيك تيموريان. هافبك مياني تيم ملي كه سهميه خارجي محسوب مي شود و سهميه ليگ برتري را نمي سوزاند.

 

استقلالي ها هم و غم خود را گذاشته اند روي جذب آندو تا با جدايي جباري، مشكلات خط مياني شان كمتر به چشم بيايد اما اين وسط پيشنهاد سپاهان به قدري نجومي بوده كه تيموريان را براي چند روز هوايي كرد. مي گويند پيشنهاد سپاهان به آندو، با تمام آپشن ها مبلغي در حدود 2.5 ميليارد است كه با پيشنهاد استقلال، 800 ميليون تفاوت دارد.

 

استقلالي ها براي جذب تيموريان حاضرند سر كيسه را شل كنند و تا 1.7 ميليارد هزينه كنند. شايد اگر هر بازيكن ديگري جاي آندو بود تا الان به سپاهان مي رفت، به خصوص اينكه پيشنهاد خارجي تيموريان هم منتفي شده و او امسال را قطعا در ليگ ايران بازي خواهد كرد.

 

تنها دليل جواب نه آندو به پيشنهاد سپاهان حضور در تهران و البته درخواست هواداراني است كه از او مي خواهند استقلالي شود و دوباره پيراهن اين تيم را بپوشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها