کد خبر: ۱۴۶۹۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۱۷ تير ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: فکر مي‌کنم تراکتورسازي انتخاب بسيار خوبي بود و شرايط پيشرفتم در اين تيم فراهم است.
فرشيد طالبي در مورد حضورش در تيم تراکتورسازي تبريز گفت: بايد تصميمي مي‌گرفتم که به پيشرفت فوتبالم کمک کند. خوشحالم خيلي‌ها از تصميم من حمايت کردند و اميدوارم همانطور که امروز خوشحال هستم در آخر فصل نيز راضي باشم انشاءالله سال باعزتي در تراکتورسازي داشته باشم. اين تيم جزو 4-5 تيم فوتبال ايران است که بازيکنان مي‌توانند راحت‌تر توانايي‌هاي خود را نشان دهند.

به گزارش فارس، وي افزود: تراکتورسازي هواداران پرشوري دارد و اين مسئله مي‌تواند به بازيکنان کمک کند. همچنين مجيد جلالي سرمربي تيم شخصي بااخلاق و به دور از حاشيه است و اين باعث مي‌شود بازيکنان در زمين تمرکز بيشتري داشته باشند. صداقت را در طول مذاکرات در مسئولان تراکتورسازي ديدم و اميدوارم به موفقيت برسيم.

طالبي در مورد اينکه با توجه به دو نايب قهرماني هواداران تراکتورسازي امسال از تيم خود قهرماني مي‌خواهند اظهار داشت: قهرماني دست خداست اما نيت و تلاش بر عهده ماست. مجموعه تراکتورسازي با اين هواداران پرشور يک جام کم دارد. اميدوارم امسال بتوانيم قهرمان شويم. قول دادن کار خوبي نيست چرا که همه چيز دست خداست. آرزو مي‌کنم اولين قهرماني تراکتورسازي با اعضاي جديد باشد.

مدافع تراکتورسازي در مورد اينکه آيا از مسئولان سپاهان ناراحت است که از اين تيم جدا شد، گفت: اصلا چنين بحث مطرح نيست شايد اگر شرايطي رقم مي‌خورد امکان داشت قراردادم تمديد شود اما مسائلي است که نبايد آنها را بازگو کرد. برخي فکر مي کنند هر بازيکن از يک تيم جدا مي شود به اين معناست که با ناراحتي بوده است. سپاهان تيمي است که تمامي فاکتورهاي مورد نظر من را دارد و بين مسئولين اين تيم صداقت وجود دارد. مثل يک خانواده بوديم و جام‌هاي خوبي کسب کرديم. به هر حال همانطور که بازيکن مختار است تيمش را انتخاب کند باشگاه نيز مختار است نفرات جديد جذب کند و قرارداد ببندد. خوشحالم هواداران سپاهان با من تماس مي‌گيرند و به من حقير تبريک مي‌گويند. به رحيمي قول داده بودم به هر تيمي مي‌خواهم بروم با او مشورت کنم شايد يک سال از اين تيم جدا باشم و شايد شرايطي باشد که به سپاهان بازنگردم.

طالبي در مورد اينکه به حضور در تيم ملي فکر مي‌کنم، تاکيد کرد: يکي از دلايل انتخاب تراکتورسازي از 6 سال قبل به طور مداوم در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارم و مي‌خواهم امسال نيز خودم را نشان دهم. در وهله اول با توجه به اينکه روزي من به واسطه حضور در تراکتورسازي از سوي خدا به دستم مي‌رسد هدفم موفقيت در تراکتورسازي است و در وهله دوم براي حضور در تيم ملي تلاش مي‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها