کد خبر: ۱۴۶۹۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۷ تير ۱۳۹۲
نايب رئيس فدراسيون فوتبال مي‌گويد، رئيس دپارتمان داوري با پيشنهاد رئيس کميته داوران و دبير کل فدراسيون و با تصويب کفاشيان انتخاب مي‌شود.
هادي آيت‌اللهي درباره نشستي که امروز (دوشنبه) براي تعيين شرح وظايف رييس کميته داوران و رييس دپارتمان داوري برگزار شده بود اظهار کرد: نشست خيلي خوبي داشتيم. وظايف کميته داوران و دپارتمان داوري به طور کامل مشخص شد. در اين رابطه هم کفاشيان و هم ساير دوستان نکات لازم را گفتند و از اين به بعد قرار شد که هر کس تنها وظايف مربوط به خود را انجام دهد.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: همچنين درباره آيين‌نامه کميته داوران و مواردي که روي آن‌ها سوال بود، بحث و گفت‌وگو شد. قرار شد اصلاحاتي در آيين‌نامه صورت بگيرد و آن را به استان‌ها ابلاغ کنند.

نايب رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که درباره نحوه تعيين رييس دپارتمان داوري چه تصميمي گرفته شد اظهار کرد: قرار شد که رييس دپارتمان با هماهنگي رييس کميته داوران و دبيرکل فدراسيون به کفاشيان پيشنهاد شود و او هم در اين باره تصميم‌گيري کند.

آيت‌اللهي درباره ادامه فعاليت اصفهانيان و عسگري در کميته داوران با توجه به اينکه گفته مي‌شود بين اين دو نفر اختلافاتي وجود دارد گفت: مشکلات مربوط به مسائل داوري بوده در غير اين صورت اين دو نفر مشکلات شخصي با هم ندارند. امروز وظايف هم تعيين شد و افراد هم بايد به آيين‌نامه تمکين کنند و هر کسي وظايف خود را انجام دهند. اين دو نفر هم فعلا هستند و به کارشان ادامه مي‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها