کد خبر: ۱۴۶۸۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۷ تير ۱۳۹۲
امیر قلعه نویی می خندد.جباری رفته.آندو هنوز نیامده.نکو وضعیت مشخصی ندارد.با این همه امیر قلعه نویی می خندد تا هوادار استقلال احساس آرامش کند.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – خنده های امیر قلعه نویی را باید دید.باید از نزدیک این خنده ها را به قضاوت نشست و دریافت که سرمربی استقلال تحت چه شرایط و فشارهایی دارد کار میکند.در تیمی که بیشتر از همیشه تاریخ  مشکل مالی دارد و بازیکنانش به دلیل  همین مشکلات یا حضور در اردوهای تیم ملی دیرتر از همیشه به اردوی استقلال ملحق شده اند، امیر قلعه نویی دیرتر از همیشه اردو هایش را آغاز کرده.او حتی در یارگیری هم دست به عصاتر از همیشه جلو رفتهو کوشیده تا متناسب با جیب باشگاه پیش برود تا متناسب با دل خودش.
امیر قلعه در اوکراین در شرایطی می خندد که می داند امسال کارش از همیشه دشوار تر است.فتح ستاره سوم بدون ژنرال میانی کار دشواری است.دشوار از این نظر که بیش از بیست و خورده ای سال است چنین کاری انجام نشده و حالا در شرایطی که رقابت از همیشه دشوار تر است امیر باید بدون محبوب ترین بازیکنش وارد این رقابت ها شود.
او می خندد و ما یادمان می اید که جباری و نکونام و خسرو حیدری و پژمان منتظری و آندو تیموریان هنوز یا در اردوی استقلال نیستند یا در استقلال.او دارد با 60 تا 70 درصد تیمش در اوکراین کار میکند.حداقل 60 تا 70 درصد ترکیب اصلی اش چون همه این ها که اسمشان رفت وقتی بیایند برای ترکیب اصلی می ایند نه برای نیمکت...
خنده های امیر قلعه اما هوادارپسند است.هوادار نگران استقلال وقتی خنده های امیر قلعه نویی را می بیند روحیه می گیرد.امیر در اوکراین می خندد وهواداران استقلال در هر جای ایران با دیدن این خنده ها دلشان گرم می شود که نه...امیر حواسش هست...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها