کد خبر: ۱۴۶۷۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۷ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی را به بغل پرسپولیس انداخته‌اند تا فقط یک ماه مصاحبه کنند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، علی دایی در گفت‌وگو با دوربین خبرساز شبکه خبر اظهار داشت: بدون شک  با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت است ما هم تابع هستیم اما معتقدیم باید وزیر ورزش جدید با افکارش تصمیمات جدید بگیرد.

وی افزود: به نظر شما این عاقلانه است که در عرض یک ماه ما سه مدیر‌عامل ببینیم؟ من و بچه‌هایم چه گناهی کردیم اما متاسفانه همیشه همینطور است.

دایی ادامه داد: من بعضی از آقایان را نمی‌شناسم اما این آقایی که هر دفعه مصاحبه می‌کند دوست داشت با من لابی کند و از طریق دوستان مشترک دو سه بار می‌خواست با ما قرار ملاقات بگذارد که ما هم آن را رد کردیم و به همین دلیل به ایشان فشار آمد. این آقایی که اسم عجیبی دارد را نمی شناسم.

سرمربی قرمز‌پوشان خاطرنشان کرد: برای من جای سوال است که چرا برخی ها هنوز نیامده و چیزی را ندیده مصاحبه می‌کنند. به نظرم برخی‌ها اینها را به بغل پرسپولیس انداخته‌اند و گفتند تا می‌توانید مصاحبه کنید. بگذارید به مصاحبه های خود ادامه دهند اما من سوالم اینجاست ایشان در فدراسیونی که بوده نه  نه اسم آن را شنیدم و نه چیز دیگر.

دایی ادامه داد: ایشان می‌گوید 20 سال در فوتبال بوده‌ام که مثل اینکه 20 سال من در زندان بوده‌ام. اصلا راست می‌گوید ایشان 20 سال مدیر بوده‌اند و من در زندان. بگذارید تا یک ماه دیگر هرچه دوست دارند بگویند اما خوشبختانه مهم این است که رویانیان مانده و کار خودش را با قدرت دنبال می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها