کد خبر: ۱۴۶۵۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۶ تير ۱۳۹۲
فرزاد حاتمي پس از جدايي از استقلال هنوز در مورد فصل آينده تصميمي نگرفته و اين در حالي است که او در مصاحبه‌هاي يک هفته اخيرش ادعا کرده که از يک تيم هلندي پيشنهاد دارد.

به گزارش 598،فرزاد حاتمي در صورتي که لژيونر نشود با يکي از تيم‌هاي ليگ برتري قرارداد امضا خواهد کرد. او در مورد وضعيتش به خبرآنلاين مي‌گويد: «فکر مي‌کنم تا آخر اين هفته هم تيم جديدم را انتخاب کنم و يک پيشنهاد هم از هلند دارم که نمي‌دانم شرايط چگونه خواهد شد. اين پيشنهاد فوق‌العاده جدي است. يکي از منيجرهاي اروپايي با يکي از منيجرهاي ايراني در ارتباط است و باشگاه مورد نظر هم مهاجم نوک مي‌خواهد. من هم توسط منيجر ايراني به اين باشگاه معرفي شده‌ام و حالا بايد ديد شرايط چگونه خواهد شد. اگر لژيونر نشدم به زودي با يک تيم ليگ برتري قرارداد مي‌بنددم.»

او که با مسئولان نفت به توافق نرسيد در مورد مذاکره با فولاد ادامه مي دهد: «حالا بحث فولاد جدي‌تر است و من قبل از رفتن به کره جنوبي با آقاي فرکي صحبت کردم. حالا بايد ببينم شرايط چطور پيش خواهد رفت. هر چند که من دوست داشتم در تهران بازي کنم.»

در ادامه از حاتمي در مورد جدايي مجتبي جباري همبازي سابقش و حضور او در سپاهان سوال مي کنيم که مي گويد: «جباري بازيکن قابلي است که در سال‌هاي اخير خصوصا در فصل گذشته خيلي به استقلال کمک کرد. مجتبي هميشه رک حرف‌هايش را مي‌زند و گويا اين موضوع به دل استقلالي‌ها خوش نيامده است. در ضمن بايد بگويم دليل جدايي بعضي از بازيکنان استقلال به هيچ عنوان فني نبود و هواداران استقلال مي‌توانند بهترين قاضي باشند.»

جباري همچنان از مديريت فتح‌الله‌زاده انتقاد مي‌کند و گفته که منظورش از مسخره بودن شرايط استقلال، فقط مديريت اين باشگاه بوده است. گويا حاتمي هم از مديريت استقلال دل خوشي ندارد و در اين خصوص تاکيد مي کند: «مسوولان استقلال گفته‌اند که جباري 90 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته است و حالا مي‌خواهم از مديران استقلال بپرسم که آيا اين عدالت است؟ چرا جباري بايد 90 درصد پول بگيرد ولي من 20 درصد پول بگيرم؟ مگر جباري بيشتر از من در استقلال دويد که بيشتر از من پول بگيرد و اين چه نوع مديريت کردن است. مجتبي در ايران از لحاظ فني جزو بهترين‌ها است و زورش رسيد و پولش را گرفت. اين پول نوش جان او باشد و حرفي در اين مورد ندارم ولي اين چه مديريتي است که باشگاه استقلال دارد. حالا که جباري خيلي چيزها را گفته است، براي آقايان آقا بد شده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها