کد خبر: ۱۴۶۵۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۶ تير ۱۳۹۲
حامیان رییس جمهور برکنار شده مصر، در اعتراض به عزل مرسی و پخش اخبار ضدمرسی از تلوزیون این کشور، به ساختمان "رادیو تلوزیون قاهره" حمله ور شدند.
به گزارش 598 به نقل از ابنا، حامیان «محمد مرسی» رییس جمهور برکنار شده مصر، در اعتراض به عزل مرسی و پخش اخبار ضدمرسی از تلوزیون این کشور، به ساختمان "رادیو تلوزیون قاهره" حمله ور شدند.

پیش‎تر نیز افرادی ناشناس که به نظر می‎رسید از نظامیان ارتش مصر بودند؛ به دفتر شبکه الجزیره در قاهره حمله‎ور شده و برنامه پخش زنده را قطع کردند.

الجزیره در همین راستا تاکید کرده بود: در این حمله علاوه بر قطع پخش برنامه، مهمانان، مجریان و کارکنان این شبکه را ربودند.

گفتنی است چهارشنبه 12 تیرماه ساعت 23:30 (به وقت تهران) در حالی که چند ساعت از پایان ضرب الاجل 48 ساعته ارتش به سیاستمداران کشور برای تحقق مطالبات مردم، می‎گذشت و فرماندهان ارتش جلسه چند ساعته ای را با چهره های دینی و سیاسی این کشور برگزار کردند؛ سرانجام «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع مصر و فرمانده نیروهای مسلح در مقابل دوربین ها ظاهر شد و بیانیه مهمی اعلام کرد که «محمد مرسی» از ریاست جمهوری برکنار  و پنجشنبه 13 تیرماه «عدلی منصور» به عنوان رییس جمهور موقت این کشور برگزیده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها