کد خبر: ۱۴۶۵۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۶ تير ۱۳۹۲
مهاجم فصل پیش پرسپولیس در شرايط فعلي به تيم خودش نزديك به نظر مي رسد چرا كه ظاهرا قضيه رفتنش به اروپا فعلا منتفي است و البته استقلال هم او را نمي خواهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ با پر شدن ليست ليگ برتري هاي سپاهان  كريم انصاري فرد حالا بايد دست به انتخاب نهايي بزند و از بين تراكتورسازي يا پرسپوليس يكي را به عنوان تيم سال آينده اش انتخاب كند اما با مصاحبه هايي كه او اخيرا انجام داده مي توان حدس زد احتمال حضور اين بازيكن در پرسپوليس  بيشتر از تراكتورسازي است.

 

كريم كه خودش را مديون هواداران پرسپوليس مي داند در شرايط فعلي به تيم خودش نزديك به نظر مي رسد چرا كه ظاهرا قضيه رفتنش به اروپا فعلا منتفي است و البته استقلال هم او را نمي خواهد.

 

با اين حال انصاري فرد هر چه ديرتر تصميم بگيرد زمان را از دست خواهد داد و هر چقدر كه انفرادي تمرين كند براي علي دايي كه به نظم تمريني و حضور مستمر در كار گروهي شركت دارد بازيكن ايده آل نخواهد شد.

 

در هر حال از آنجايي كه فقط 5 روز به پايان مهلت نقل و انتقالات باقي مانده كريم بالاخره بايد دست به انتخاب نهايي بزند. آيا او اهالي فوتبال را با رفتنش به تبريز سورپرايز خواهد كرد يا دوباره دل هواداران پرسپوليس كه يك سال به پايش ايستادند را به دست مي آورد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها