کد خبر: ۱۴۶۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۲ تير ۱۳۹۰
در انتخابات هیئت رئیسه كميسيون فرهنگي مجلس تغييراتی حاصل شد بطوریکه یکی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس نواب رئيس اول این کمیسیون شد.

به گزارش خبرنگار جهان انتخابات هيأت رئيسه کمیسیون فرهنگی مجلس عصر روز سه شنبه ۳۱ خرداد برگزار شد که حداد عادل رئيس کمیسیون در سمت خود ابقا شد اما ۲ نایب رئیس و یکی از دبیران این کمیسیون که اصولگرا بودند تغییر کرده و جای خود را به اعضای فراکسیون اقلیت مجلس دادند.

در این انتخابات سيد احمدرضا دستغيب نماينده شيراز (فرزند علي اصغر) که عضو فراکسیون اقلیت مجلس به عنوان نايب رئيس اول و سيد رمضان شجاعي نماينده ساري نايب رئيس دوم شدند.همچنين حسيني نماينده نيشابور و عضو فراكسيون اقليت مجلس جای بهروز جعفری نماینده سیمرم در دبیری این کمیسیون را گرفت.

پيش از اين جواد آرين منش نماینده مشهد نايب رئيس اول و فاطمه رهبر نماینده تهران نايب رئيس دوم اين كميسيون بودند.ستار هدايتخواه نماينده بويراحمد و سخنگوی کمیسیون و همچنین طاهري نماينده گرگان و یکی دیگر از دبيران كميسيون در سمت خود ابقا شدند.

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برخی از اعضای کمیسیون قبل از انتخابات تاکید داشتند که اگر حدادعادل رئیس کمیسیون می شود، نواب رئیس و اعضای هیئت رئیسه نباید از تیم وی باشند بلکه باید هیئت رئیسه را بین اعضا تقسیم کرد.

وی گفت: متاسفانه در کمیسیون فرهنگی مجلس شاهد هستیم که برخی افراد که ارتباط هایی با جریان انحرافی دارند رای می آورند و نیروهای اصولگرا حذف می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها