کد خبر: ۱۴۶۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۰۲ تير ۱۳۹۰
استاندار تهران با اعتراض به افزایش غیر اصولی کرایه اتوبوس‌ها در شهر تهران گفت: بر اساس تقاضای شورای شهر تهران برای افزایش کرایه اتوبوس‌های شهری و همچنین مترو و تاکسی، قرار بود به طور متوسط به کرایه‌های فعلی 25 تومان اضافه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی تمدن تاکید کرد: پس از این تصمیم، شورای شهر باید قیمت پیشنهادی خود را به فرمانداری تهران ارسال می کرد که این قیمت‌ها به فرمانداری ارسال نشده است.

 تمدن افزود: این در حالی است که بر اساس گزارش‌های واصله و اعزام بازرسان استانداری و فرمانداری تهران به سطح شهر در برخی از خطوط اتوبوسرانی کرایه ها تا 110 تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: این کاربرخلاف مصوبات بوده و طبعا اتوبوسرانی باید به دلیل عدم نظارت و کنترل و همچنین اجحاف به مردم پاسخگو باشد.

استاندار تهران با بیان اینکه در نخستین فرصت ممکن تخلفات صورت گرفته و شکایات مردم مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و با متخلفان برابر قانون رفتار می شود ادامه داد: در خصوص افزایش نرخ کرایه های تاکسی و مترو نیز نتیجه بررسی‌ها به بزودی رسیدگی و اعلام نظر خواهد شد.

وی گفت:  امروز بعد ازظهر (چهارشنبه ) به صورت سرزده در مسیر خیابان انقلاب تا امام حسین با برخی مسافران اتوبوس ها از نزدیک به گفت‌وگو پرداخته و شنونده شکایات آنان بودم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها