کد خبر: ۱۴۶۰۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۳ تير ۱۳۹۲
مرتضي اسدي درباره تراكتورسازي و اينكه اين تيم كهكشاني شده مي گويد: «قبول دارم كهكشاني شده ايم اما اين تيم بايد در طول بازي ها موفق باشد.
به گزارش 598 به نقل از 90،مرتضي اسدي درباره تراكتورسازي و اينكه اين تيم كهكشاني شده مي گويد: «قبول دارم كهكشاني شده ايم اما اين تيم بايد در طول بازي ها موفق باشد. بايد بتوانيم با شروع مسابقات اين لقب را در زمين پياده كنيم. امسال هدفمان كسب عنوان قهرماني است و اميدورام اين تيم كهكشاني كه شما و همه از آن حرف مي زنند بتواند دل هواداران تراكتورسازي را شاد كند و قهرمان ليگ برتر شود.»
مرتضي اسدي كاپيتان است يا علي كريمي؟ اسدي در پاسخ مي گويد: «به خدا يك ماه است درباره بازوبند حرف مي زنيم و مي گوييم كوچكترين مشكلي بين ما نيست. كريمي بزرگتر من است و تجربه اش در رده باشگاهي و ملي بيشتر از من. در بازي با نفت مي خواستم احترام كريمي را نگه دارم و به همين خاطر از او خواستم سمت وسط زمين برود و مراسم قبل از بازي را انجام دهد. كريمي خواسته مرا قبول نكرد و گفت تو بايد كاپيتان باشي. من هم حرف او را گوش كردم اما بايد بگويم علي آقا خيلي دوست‌داشتني است و از ديد من فرقي ندارد كدام يك در زمين كاپيتان باشيم.»
مرتضي اسدي در بازي هاي دوستانه تراكتورسازي نقش مدافع راست را بازي مي كند. او در اين باره مي گويد: «برايم فرقي ندارد دفاع راست باشم يا دفاع وسط. البته در دفاع وسط راحت ترم اما هر جا كه مربي صلاح بداند كار مي كنم و مي كوشم بازيكن مثمرثمري براي تراكتورسازي باشم.»
آيا اسدي با شماره 88 در مسابقات حاضر مي شود؟ او پاسخ مي دهد: «من كه از مسئولان سازمان ليگ سئوال كردم گفتند مشكلي براي پوشيدن پيراهن شماره 88 وجود ندارد اما اگر هم مشكلي وجود داشت شماره 23 را مي پوشم.»
حالا چرا 23؟«در جام ملتهاي 2007 با اين شماره پيراهن در تيم ملي حضور داشتم و اگر نتوانم شماره 88 را بپوشم قطعا شماره 23 را به تن خواهم كرد.»
او با اشاره به توني هم مي‌‌‌‌گويد: «پس از رفتن توني همه گفتند مرتضي اسدي با او مشكل داشت و براي همين توني را اخراج كردند. مگر اسدي چه كاره باشگاه است كه به خاطر او سرمربي را عوض كنند. مي‌‌خواهم امروز بگويم هيچ مشكلي با توني نداشتم و مصاحبه‌هايم همين را مي‌‌گويد: نمي‌‌دانم بعضي‌‌ها اين حرف‌ها را با چه نيتي عنوان مي‌‌كنند و حاشيه‌سازي را دوست دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها