کد خبر: ۱۴۶۰۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۳ تير ۱۳۹۲
با رفتن رودباريان دچار مشکل نمي شويم. دهقاني آمده و ميلاد فراهاني و علي نظرمحمدي هم که هستند. امسال سه دروازه بان خوب داريم
به گزارش 598 به نقل از سايت گل - داماش گيلان و مديرعاملش عابدينى اين روزها در صدر اخبار فوتبال ايران قرار دارند. كم تحركى در بازار نقل و انتقالات، تحركات سياسى عابدينى، خاطر خواهى يك شبه قرمزها نسبت به محمد آبشك، احتمال مديرعاملى عابدينى در پرسپوليس و دهها موضوع ديگر موجب شد تا به سراغ امير عابدينى برويم و پاسخ اين پرسش ها را از او جويا شويم، فردى كه اين روزها كمتر در دسترس خبرنگاران قرار دارد و البته با حوصله و شكيبايى به بيشتر ابهامات پاسخ گفت. گفتگوى ما را با عابدينى كه كمى هم طولانى شد تا انتها بخوانيد كه مطمئنا ضرر نخواهيد كرد:

گويا از شرايطى كه اين روزها دامنگير داماش شده راضى نيستيد؟ ظاهرا هر روز يك باشگاهى بر سر راه بازيكنانتان تور پهن مى كند!

بله.باشگاههاى متمول و غنى تماس مى گيرند و بازيكنان ما را هوايى مى كنند. آنها وقتى مي بينند كه شرايط مالى ما خوب نيست رعايت جوانمردى را هم نمى كنند و اين اصلا درست نيست. وقتى مى آيند و چند برابر ما به يك بازيكنمان پرداخت مى كنند شما بگوييد چگونه مى شود او را نگه داشت و راضى اش كرد؟

در اين بيست و چهار ساعت گذشته دو بازيكن سرشناس شما( رودباريان-آبشك) هواى رفتن پيدا كرده اند؟

داستان رودباريان فرق مى كند. من خودم به او از قبل اجازه داده بودم كه اگر پيشنهاد بهترى ازلحاظ مالى داشت برود. ببينيد او چند سال ديگر مى تواند در سطح اول فوتبال بازى كند؟ در اين فوتبال سنگين بدنش تا چند مدت ديگر مى كشد؟ حداكثر دوسال. وقتى مس مى آيد و درست دو برابر ما به او پول پيشنهاد مى كند و از قبل هم اصول را رودباريان رعايت مى كند من هم اجازه اش را مى دهم تا كمكى به زندگى اش شود. ناراحتى من از بازيكنان بومى مان است كه آنها هم زود هوايى مى شوند، براى يك غير بومى اين امر غير طبيعى نيست!

حالا با رفتن رودباريان شما حبيب دهقانى را آورديد كه از يك تيم ته جدولى آمده با گلهاى دريافتى بالا!مشكلى در طول فصل پيش نمى آيد؟

ما درون دروازه مشكلى نداريم. دهقانى كسرى ما را حل مى كند، تيمى كه در حال سقوط است ملاك قضاوت نيست آنها وضعيت دفاعيشان هم خراب بود و ما دفاع خوب داريم.من شرط و شروط گذاشتم و او هم با ما سفيد امضا كرد. به علاوه اينها ما ميلاد فراهانى را داريم و على نظرمحمدى هم به ما درون دروازه كمك خواهد كرد.

اوضاع مالى داماش چگونه است؟

ما به خاطر وضعيت مالى مجبوريم دست به عصا حركت كنيم. اما من اينجا از طريق شما اعلام مى كنم كه با جلسات مثبتى كه در اين چند مدت برگزار كرديم، مشكل مالى ما بدون ترديد در سطحى متفاوت براى هميشه در حال حل شدن است. همه ى ديون بچه ها را پرداخت مى كنيم. بخشى از قرارداد سال گذشته مانده كه مى دهيم و قرارداد امسال همه را هم مى دهيم.

در كشور شاهد تغييرات در دولت خواهيم بود. نامهايى كه مطرح مى شوند اغلب از دوستان و همفكران شما هستند. مى شنويم كه شما هم قرار است دوباره به سياست بازگرديد؟

همه مردم ايران به اين حركت خوبى كه آغاز شده اميد بسته اند و اميدواريم شرايط براى همه خوب شود. گمانه زنى هايى كه مى گوييد از سوى برخى دوستان است و با آمدن دولتى تازه هميشه اين تغييرات به وجود مى آيد. من اما يك فرد ورزشى هستم و به عنوان كسى كه در ورزش خدمت مى كند اميدوارم كه قدمهاى خوبى براى ورزش كشور و استان برداشته شود. خودم را محق نمى دانم كه در جايى ديگر وارد شوم و دوست دارم در همين استان خدمت كنم. اگر اصل خدمت باشد همين باشگاهى كه من هستم كافى است و در داماش خدمت مى كنم و همين را از ما نگيرند خدا را شاكرم! اينها كه شما مى گوييد اظهارات كسانى است كه به زعم خود چيزهايى مى گويند و هيچ معنى خاصى ندارد. من دوست دارم در استان گيلان خدمت كنم.

آيا شما براى بستر ورزش در آينده كورسويى از اميد مى بينيد؟

به صورت قطع. ببينيد هر كسى كه امير عابدينى را مى شناسد مى داند كه اهل تملق نيستم.به همين دليل براى اتفاقى كه هنوز نيفتاده نمى خواهم حرفى بزنم. اما از اسامى كه مى شنوم قرار است بر مسند كار بيايند و همه افراد كاربلد و موجهى هستند مى شود به آينده خوشبين بود. اميدوارم آنچه مردم راى دادند، دولت جديد بتواند محقق نمايد و آن كمبودهايى كه به وجود آمده را بر طرف نمايد.

برگرديم به فوتبال، داستان آبشك و پرسپوليس از كجا بيرون آمد؟

آقايان با برنامه ريزى آمدند. اول جوان ما را هوايى كردند و گفتند كه به هر نحوى كه باشد مى آوريمت. غافل از اينكه او با ما قرارداد امضا كرد و ده تا شاهد هم داريم.شايد هم مى دانستند و پشت شان به جيزهاى ديگرى گرم بود! شما مى دانيد كه امسال قرارداد داخلى معنى ندارد و همان قرارداد در فدراسيون هم ثبت شده. آبشك بازيكن ماست و به هيچ عنوان حق نداشته با باشگاهى وارد مذاكره شود. ضرورتى داشته باشد كه به تيمى برود بايد از راهش وارد شود، نه اينكه بيايد و ما را دور بزند!قانون را دور بزند! اين روش درستى نيست. پاى احقاق حق باشگاه مى آيد و من مى ايستم در برابر هر كسى. اگر از راهش مى آمدند فرق مى كرد، اما حالا مى گويم كه بابت اين انتقال حداقل يك ميليارد بايد به داماش بدهند! آبشك بازيكن ما هست و خودش مى داند كه من بدش را نمى خواهم.

ولى يك فرضيه هم شنيده شده، كه امير عابدينى اين انتقال را محلى براى چانه زنى در پست آينده اش در باشگاه پرسپوليس قرار داده. يعنى اگر رفتنش به پرسپوليس قطعى شد، آبشك هم مى رود!

اين از آن جوك هايى است كه مى گويند! اول خيال همه را راحت كنم، اين دولت به من پستى نمى دهد و اگر بدهد هم من قبول نمى كنم! پس اين پرونده را ببنديد. در دولت آينده هم هنوز معلوم نيست چه كسى وزير ورزش مى شود و آيا اصلا او مرا قبول دارد يا نه؟ من يك بچه اى را بزرگ كرده ام به نام پرسپوليس و يك بچه اى هم دارم كه تازه دارد رشد مى كند به نام داماش. علاقه من به داماش 100 است چون تازه دارد بزرگ مى شود و شكننده است و علاقه ام به پرسپوليس 50 است چون كمتر آسيب پذير است. مطمئن باشيد كه داماش را فداى پرسپوليس نمى كنم!

مردم گيلان و هواداران داماش بر گردن من حق دارند و آنها كه با من در داماش روزگار گذرانده اند ديده اند كه من بارها برايش گريه كرده ام و خون دل خوردم. اگر حرفى مى زنم به فكر منافع شخصى نيستم و حق تيم برايم مهم است.

آيا بازيكن ديگرى هم به داماش اضافه مى كنيد؟

به جز دهقانى، جهانگير عسگرى هم به داماش مى آيد. داسيلوا را نگه داشتيم و كبه هم بر مى گردد و امروز با مگنو باتيستا حرف زدم و او دوباره پيراهن داماش را بر تن خواهد كرد.

حرف آخر؟

اتفاقات خوبى قرار است براى داماش بيفتد كه تا انجامش نمى خواهم رسانه اى اش كنم. اما مردم مطمئن باشند كه مشكلات حل مى شود و حركت هايى براى داماش انجام مى شود كه تاكنون تيمى نتوانسته انجامش دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها