کد خبر: ۱۴۶۰۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۳ تير ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: «نمی دانم چه اتفاقاتی در استقلال رخ می دهد که من نمی توانم به این تیم برگردم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ رضا عنایتی درباره منتفی شدن حضورش در استقلال اظهار داشت: «باز هم بازگشتم به استقلال منتفی شد. طبق روال سال های گذشته این بار هم نتوانستم به تیم محبوبم برگردم و احتمالا باید صبر کنیم و ببینیم در نیم فصل چه اتفاقاتی رخ می دهد و دوباره آقایان یاد من می افتند یا نه. اتفاقاتی مدام رخ می دهد که برای خودم هم جای سوال دارد.»

 

وی درباره بازگشت نیکبخت به استقلال ادامه داد: «خیلی برای علیرضا خوشحال شدم. او یکی از فوتبالیست هایی است که سختی زیادی در این فوتبال کشیده. بازگشت نیکبخت به استقلال می تواند باعث شود او دوباره ارزش هایش را نشان دهد. امیدوارم حاشیه ها دست از سر علیرضا بردارند. با او در تماس هستم و می دانم روحیه خوبی دارد.»

 

عنایتی افزود: «به عنوان یک استقلالی از هواداران این تیم خواهش می کنم نیکبخت را درک کنند و او را حمایت کنند. این روزها جابجایی در استقلال و پرسپولیس مد است و هواداران باید آن روزها را فراموش کنند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا خودش نتوانسته به استقلال برگردد؟ گفت: «من سال های خوبی در استقلال داشتم. شاید خیلی ها یاد خاطرات من و نیکبخت و اکبرپور بیفتند اما من با بازیکنانی مثل منصوریان، خرمگاه و فکری هم خاطرات خوبی دارم.»

 

عنایتی افزود: «من، نیکبخت و اکبرپور هم اتاقی بودیم و بهترین خاطرات را با هم داشتیم. یادم می آید که برای شادی گل ها هم با همدیگر برنامه ریزی می کردیم. قسمت نبود من به استقلال برگردم اما امیدوارم یک "قل" دیگر به نیکبخت و اکبرپور اضافه شود.»

 

مهاجم سابق استقلال خاطرنشان کرد: «تحرکاتی در باشگاه استقلال صورت می گیرد که من به این تیم برنگردم. قلعه نویی را از حضور من در استقلال ترسانده اند. اگر قلعه نویی 10 گزینه برای خط حمله داشته باشد مطمئن باشید من نفر دهم هستم.»

 

وی ادامه داد: «ذهنیت قلعه نویی را نسبت به من خراب کرده اند. از خود امیر تعجب می کنم که چرا حرف هایی که علیه من زده شده را باور کرده است. او کاملا با روحیات من آشناست. من رفیق روزهای سخت قلعه نویی بودم. حتی وقتی هم که در استقلال نبود و تیمش می باخت تماس می گرفتم و به او دلداری می دادم اما انگار همه چیز را فراموش کرده است. کسانی که اطراف قلعه نویی هستند به او مشاوره اشتباه می دهند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها