کد خبر: ۱۴۵۸۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۱۲ تير ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: زماني که در درفشي‌فر بودم خيلي‌ها حضور نداشتند و خاطراتم يادآوري شد.
 جواد کاظميان در مورد رويارويي‌اش با سعيد شيريني گفت: مقابل در رختکن ايستاده بود و با يکديگر روبه‌رو شديم و پس از سلام عليک کردن به صحبت پرداختيم از سال 83 در درفشي‌فر بودم و آن موقع خيلي از افراد کنوني حضور نداشتند امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دوستانم را ديدم و خاطرات يادآوري شد.

به نقل از فارس، وي افزود: بازي خوبي مقابل پرسپوليس انجام داديم در نيمه اول ما برتر و در نيمه دوم پرسپوليس بهتر عمل کرد. به هرحال هر چند نتيجه در ديدارهاي تدارکاتي مهم بود اما باختيم  و ديديد داور به چه شکلي قضاوت مي‌کرد.

مهاجم تراکتورسازي در مورد چک پرسپوليس که برگشت خورده است عنوان کرد: کماکان منتظر هستم تا آن چک پول شود. انشاءالله اين مسئله نيز برطرف شود و کار به جايي نکشد که مجبور شوم شکايت کنم. از بچگي طرفدار پرسپوليس بودم اکنون نيز در تراکتورسازي بازي مي‌کنم. خوشحالم تراکتورسازي قرمز مي‌پوشد و اميدارم در اين تيم کنار جلالي به قهرماني برسيم.

وي در مورد شرايط پرسپوليس خاطرنشان کرد: پرسپوليس نيم فصل دو تيم دارد آنها يک تيم در زمين و يک تيم که شايد بازيکنانش از نفرات اصلي هم بهتر باشد روي نيمکت قرار دارند به هر حال توقع مردم از اين تيم بالاست و اميدوارم به موفقيت برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها