کد خبر: ۱۴۵۷۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۲ تير ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: امروز قاسم دهنوي در تمرين پرسپوليس حاضر شده و در مورد او کميته انضباطي نظر مي‌دهد.
بهروز منتقمي در مورد شرايط باشگاه پرسپوليس گفت: تيم کار خود را دنبال مي‌کند و اکنون در آرامش قرار داريم. بايد بدانيم مالک باشگاه وزارت ورزش است و محمد رويانيان نيز وظيفه خود را به نحو احسن انجام مي‌دهد. اگر در آرامش نبوديم امروز بازي دوستانه برگزار نمي‌کرديم. وزارت ورزش مي‌خواهد هيئت مديره تکميل شود و تشخيص اين موضوع با باشگاه نيست. تا زماني که رويانيان حضور دارد کارها را به صورت جدي و با تدبير دنبال مي‌کنيم.

به گزارش فارس، وي تأکيد کرد: همه بايد دست به دست يکديگر دهيم تا از وضع موجود تيم را به بهترين شکل پيش ببريم. بايد بدانيم مالک و صاحب پرسپوليس، وزارت ورزش است و آنها به نفع پرسپوليس مي‌خواهند کارها را جلو ببرند.

قائم ‌مقام باشگاه پرسپوليس يادآور شد: ديروز صبح با باشگاه پيام در بخش پايه، قرارداد همکاري بستيم و عصر نيز از نوشابه انرژي‌زاي جديدي رونمايي کرديم. نگراني ما، شما و هواداران به خاطر تنش‌هاي موجود است و بايد با تدبير به سمت آرامش برويم.

منتقمي در مورد حضور قاسم دهنوي در تمرين پرسپوليس خاطرنشان کرد: بايد به سمتي برويم که همه به هم کمک کنند و احترام‌ها حفظ شود. دهنوي امروز نيز در تمرين پرسپوليس حضور پيدا کرده و هر چيزي که کميته انضباطي اعلام کند در نهايت تصميم‌گيري خواهد شد.

منتقمي خاطرنشان کرد: ما خلاف کميته انضباطي عمل نکرديم. من هم سخنگوي کميته انضباطي نيستم اما امروز حضور دهنوي در پرسپوليس خلاف نظر کميته انضباطي نيست. من مي‌توانم احتمالي را تائيد کنم اما بايد ببينم کميته انضباطي در نهايت چه رأي صادر مي‌کند.

وي تأکيد کرد: کميته انضباطي تمامي مسائل را در نظر مي‌گيرد. حضور دهنوي امروز هيچ اشکالي ندارد و او در تمرينات حاضر شده و محبت خودش را به پرسپوليس نشان داده است. سپاهان هم که دهنوي مدتي در آنجا تمرين مي‌کرد يکي از باشگاه‌هاي خوب فوتبال ايران است و آنها نيز مي‌خواهند براي ليگ سال بعد تيم خوبي را ببندند.

قائم ‌مقام باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه گفته مي‌شود شايد انتخاب تيم آينده دهنوي خود اين بازيکن محول شود گفت: اگر اين اتفاق بيفتد هيچ اشکالي ندارد. اتفاقاً تصميم ايده‌آلي است و اگر امروز مي‌بينيم دهنوي در تمرين پرسپوليس شرکت کرده شايد نشانه علاقه اين بازيکن است.

منتقمي در مورد اينکه فتح‌ الله‌ زاده اعلام کرده رويانيان پولي حدود 200 ميليارد تومان دريافت کرده است خاطرنشان کرد: ما به فتح ‌الله‌ زاده احترام مي‌گذاريم و خدا کند چنين اتفاقي صورت گرفته باشد. اگر اينطور باشد جشن مي‌گيريم در حال حاضر چنين پولي به ما نرسيده و اگر چنين اتفاقي افتاد خوشحال مي‌شويم که به تيم رفيق و دوست ما چنين پولي برسد.

وي در مورد صحبت‌هاي اخير کامبوزيا گفت: با کامبوزيا دوست هستم اما او بايد در نظر بگيرد که برخي صحبت‌ها درون تشکيلاتي است. بايد صحبت‌هايمان را درون خانواده بيان کنيم و اگر بررسي لازم باشد دستگاه‌هاي نظارتي وجود دارد که اين کار را انجام دهد، هنوز حکمي براي پرسپوليس و هيئت مديره صادر نشده و بايد از هرگونه اظهارنظر پرهيز کنيم تا اين گفتمان‌ها باعث ايجاد نا آرامي در مورد پرسپوليس نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها