کد خبر: ۱۴۵۷۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۱۲ تير ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آقاي کامبوزيا اگر شانس به تو رو کرد و مديرعامل شدي مطمئن باش من در پرسپوليس نمي‌مانم.
رضا حقيقي در خصوص صحبت‌هاي محمد جعفر کامبوزيا که ارتباطي با بازيکنان و کادر فني اظهار داشت: واقعاً من براي آقاي کامبوزيا بسيار متأسف هستم چون ايشان هنوز نمي‌دانند مانند تمام دنيا و مخصوصاً آسيا چطور بايد مقابل دايي سر تعظيم فرود آورد.

به گزارش فارس، وي افزود: ايشان هنوز مديرعامل نشده نشان داده که خيلي دوست دارد حتي از خارج از ايران درباره پرسپوليس حرف بزند. از روزي هم که اسمش در پرسپوليس مطرح شده، ايشان را نديده‌ايم و فقط در مطبوعات مصاحبه‌اش را خوانده‌ايم. ايشان فقط حاشيه ساخته و غير از اين کاري براي پرسپوليس نکرده است.

حقيقي ادامه داد: آقاي کامبوزيا، نه شما را مي‌شناسم نه مثل آقاي دايي دوست دارم شما را بشناسم اما مطمئن باشيد اگر شانس به شما رو کند و مديرعامل پرسپوليس شويد مطمئن باشيد با اجازه آقاي دايي من نيستم. پس بهتر است دست از سر اين تيم برداريد تا رويانيان و دايي کارشان را با خيال راحت انجام دهد.

وي در پايان يادآور شد: من متأسف هستم براي کساني که به جاي اينکه به فدراسيون خود برسند به دنبال اين هستند تا خود را به هر طريقي که شده به تيم فوتبال بچسبانند. ما بايد دايي و رويانيان را حفظ کنيم و به جاي بها دادن به اين آقايان سعي کنيم تا از حضور آنها در فوتبال به خاطر دوري از حاشيه جلوگيري شود. نبايد اين آقايان به خودشان اجازه دهند پس از دو روز که فقط اسمشان مطرح شده احترام کساني مثل دايي که دنيا او را قبول دارد و رويانياني که همه زحماتش را ديدند بشکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها