کد خبر: ۱۴۵۷۴۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۱۲ تير ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: در جلسه با سجادي به او گفتم بايد شان پروين حفظ و او را در پرسپولي نگه داريم.
به گزارش 598 ،محمد رويانيان در گفت‌وگو با فارس، پس از حضورش در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: من در جلسه‌اي پيرامون وضعيت هيئت مديره و برخي اتفاقات باشگاه پرسپوليس امروز به وزارت ورزش رفتم و در اين خصوص صحبت‌هاي بسيار خوبي را با حميد سجادي معاون وزارت انجام دادم.

وي افزود: صحبت‌هاي مد نظر من اين بود که بايد شئون و جايگاه پرسپوليس حفظ شود و هرچه سريع‌تر بايد کاري کنيم که حاشيه‌ها دست از سر پرسپوليس بردارد.

رويانيان ادامه داد: از طرف ديگر يکي از بحث‌هاي اساسي ما در خصوص پروين بود. پروين بزرگي، انکارناپذير در پرسپوليس است و او يک حقيقت زنده در ورزش فوتبال و باشگاه پرسپوليس است. ما بايد قدر اين بزرگ را در فوتبال اين مملکت بدانيم چون مثل علي پروين زياد نداريم. با حفظ شأن و شئون ايشان فوتبال ما باعث موفقيت خواهد شد چون احترام به پيشکسوت از همه لحاظ براي ورزش ما بار فني و روحي دارد. البته خدا را شکر سجادي نيز بر اين موضوع تأکيد داشت و او نيز گفت پروين بزرگ جامعه ورزش است و من به عنوان يک ورزشکار بايد شأن پروين و خوردبين را حفظ کنم که من از اين موضوع خيلي خوشم آمد.

مديرعامل سرخ ها يادآور شد: به نظر من پروين بايد در پرسپوليس حفظ شود، ما الآن در پرسپوليس دغدغه‌هاي خيلي زيادي داريم و اميدوارم که ايشان در پرسپوليس بماند اما موضوع مهمي که در جلسه امروز متوجه شدم اين بود که سجادي هم معتقد بود که بايد احترام پروين را حفظ کنيم البته اگر پروين راجع به من اظهارنظر مي‌کند به خاطر پرسپوليس است نه چيز ديگر.

رويانيان تأکيد کرد:‌ بحث‌هاي بيشتري در جلسه‌ام با سجادي مطرح شد، دو نکته من گفتم و دو نکته معاون وزير ورزش. از سجادي خواستم که هيئت مديره سياسي، اقتصادي ورزشي انتخاب کند و از طرف ديگر آنها پرسپوليسي باشند که باعث رشد پرسپوليس شوند. از او خواستم اين ملاک‌ها را فراموش نکند و مسئله ديگر اين بود که کمک کند حاشيه‌ها بيش از اين به پرسپوليس ضربه نزد.

وي افزود: من هم هرجا باشم اگر در پست مديرعاملي بمانم يا نمانم با خداي خودم عهد کردم که به پرسپوليس خدمت کنم اصلاً مهم نيست کجا باشم اما به عهد خودم با خدا پايبندم ما بايد مراقب برنامه‌هاي پرسپوليس باشيم چون اگر به اين برنامه‌ها رسيدگي نشود همه نابود مي‌شوند و اين دغدغه من است.

رويانيان ادامه داد: سجادي هم اعلام کرد که دوست دارد آرامش به پرسپوليس باز گردد و حاشيه‌ها جدا شود او از دايي و بازيکنان خواست که با قدرت، آرامش و جديت هرچه تمام‌تر رو به جلو حرکت کند تا با اين آرامش و اقتدار پرسپوليس بتواند فصل آينده دل هوادارانش را شاد کند در کل جلسه خوبي بود و اميدوارم که هيئت‌مديره قدرتمندي انتخاب شود.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها