کد خبر: ۱۴۵۷۳۹
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۱۲ تير ۱۳۹۲
تصميم قلعه‌نوعي براي ريشه‌کن کردن حواشي؛ نکونام و رحمتي رو در رو حرف‌هايشان را مي‌زنند
به گزارش 598 به نقل از 90،استقلال فصل گذشته در شرايطي خاص توانست قهرمان ليگ شود. سواي مشکلات مالي که اين تيم را تا پايان رقابت‌ها عذاب داد، اتفاقات حاشيه‌اي هم در تيم به وجود آمد که شايد مي‌توان گفت مانعي شد براي زودتر مسجل شدن قهرماني استقلال در ليگ دوازدهم.
بزرگترين مشکل حاشيه‌اي که در تيم به وجود آمد اختلاف ميان نکونام و رحمتي بود. مشکلي که خيلي زود علني شد و مسئولان باشگاه هم نمي‌توانستند آن را تکذيب کنند زيرا مصاحبه‌هاي هر دو بازيکن خود گوياي تمام مسائل بود.
اما حالا که قرار شده هم نکونام در استقلال بماند و هم رحمتي، سرمربي آبي‌پوشان تمهيدي در نظر گرفته تا اتفاقات فصل پيش تکرار نشود. شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که قلعه‌نوعي در جلسه با هافبک استقلال به او گفته که ديگر نمي‌گذارد مشکلات فصل پيش ايجاد شود و قصد دارد يک بار براي هميشه اين حاشيه را ريشه‌کن کند.
شايد مسئولان باشگاه استقلال تلاش زيادي کردند که طي روزهاي گذشته ناراحتي رحمتي از تمديد قرارداد نکونام را شايعه جلوه بدهند و اينطور وانمود کنند که دروازه‌بان تيم نگفته که اگر جواد باشد، من مي‌روم اما شواهد امر حاکي از ادامه اختلافات ميان اين دو بازيکن است به شکلي که وقتي قلعه‌نوعي توانست نکونام را راضي کند که در جلسه با رحمتي اختلافات را کنار بگذارد، فتح‌اله‌زاده هم در محل باشگاه گفتگويي با دروازه‌بان آبي‌پوشان داشته و به نوعي رضايت او را براي رودررو شدن با هم تيمي‌اش گرفته.
از همين رو ظرف روزهاي آينده شاهد جلسه آشتي‌کنان ديگري خواهيم بود. فتح‌اله‌زاده که متوجه شده رو در رو کردن نکونام و رحمتي در حضور قلعه‌نوعي نتيجه مثبت خواهد داشت به قلعه نوعي گفته که هر طور شده سيدمهدي را به اين جلسه مي‌آورد و به اين شکل علاوه بر ريشه‌کن کردن حاشيه‌هاي استقلال شرايطي را فراهم خواهند ساخت که نکونام با آرامش بيشتري در اين تيم بازي کند و عملکرد بهتري را به نمايش بگذارد.
يکي از مسئولان باشگاه استقلال ضمن تاييد تشکيل چنين جلسه‌اي به 90 گفت: درصدد هستيم نکونام و رحمتي حرف‌هايي را که مدت‌هاست پشت سر هم مي‌زنند رو در رود بزنند و ديگر به مسائل گذشته فکر نکنند. البته اين دو بازيکن اختلافي با يکديگر ندارند و در زمين مسابقه دو دوست واقعي هستند ولي قلعه‌نوعي و فتح‌اله‌زاده مي‌خواهند تا اين رفاقت به بيرون از زمين هم کشيده شود و مطمئن باشيد پس از اين جلسه نکونام و رحمتي همه جا در کنار هم خواهند بود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها