کد خبر: ۱۴۵۷۳۲
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۱۲ تير ۱۳۹۲
پرسپوليس يکي از تيم‌هاي پرسروصداي فصل نقل و انتقالات البته در انتخاب بازيکنان مسئله‌دار بود!
به گزارش 598 به نقل از 90،پرسپوليس يکي از تيم‌هاي پرسروصداي فصل نقل و انتقالات البته در انتخاب بازيکنان مسئله‌دار بود! سرخ‌هاي پايتخت ابتدا با قاسم دهنوي هافبک ناراضي تراکتورسازي قرارداد بستند و حتي به او چک هم دادند، اما درنهايت اين بازيکن راهي سپاهان شد تا حسابي باعث ناراحتي رويانيان و معاونانش شود. نفر بعدي شجاع خليل‌زاده بود که اتفاقا حادثه‌اي مشابه را تکرار کرد. او اگرچه با پرسپوليسي‌ها قرارداد داخلي امضا کرد اما درنهايت سر از تيم سپاهان درآورد. يعقوب کريمي ديگر سرخپوشي بود که حتي با پرسپوليسي‌ها قرارداد بست، اما باز هم مثل بقيه ترجيح داد فوتبالش را با پيراهن زرد ادامه دهد نه سرخ!
قاسم حدادي‌فر هم نفر ديگري است که به جمع سرخ‌پوشان ملحق نشد. او با پرسپوليسي‌ها وارد مذاکره شد و با اين تيم قرارداد بست اما بعدا اعلام شد که اين بازيکن با ذوب‌آهن قرارداد دارد. به همين دليل هم او با يک عذرخواهي خشک و خالي راهي اصفهان شد. حال بايد ديد پيام صادقيان که طبق ادعاي ذوبي‌ها با اين تيم قرارداد دارد اين پروسه ناموفق را تکميل خواهد کرد يا بالاخره به اين انتخاب‌هاي مسئله‌دار پايان خواهد داد و فصل بعد براي پرسپوليس توپ خواهد زد. تحويل برنامه به صورت روزشمار
90: با تصميم علي دايي بازيکنان پرسپوليس برنامه تمريني خود را به صورت روزشمار تا روز 23 تيرماه دريافت کردند. دايي پس از نشست ديروز با دستياران خود اين برنامه را به شاگردانش تحويل داد: از اين رو سرخپوشان بايد طبق همين برنامه، برنامه‌ريزي‌هاي خود را براي روزهاي آتي انجام دهند. همچنين به دليل فاصله نزديک تمرين صبح و عصر بسياري از بازيکنان در روزهاي مختلف به جاي رفتن به خانه در درفشي‌فر استراحت کرده و تنها براي قدم زدن به بيرون از ورزشگاه مي‌روند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها