کد خبر: ۱۴۵۴۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۱ تير ۱۳۹۲
ستاره ترینداد توباگویی استقلال حضورش در پرسپولیس را تکذیب و اعلام کرد اگر به تیم سابقش برنگردد دیگر در ایران به فوتبال ادامه نمی دهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ در تازه ترین گمانه زنی های نقل و انتقالاتی گفته شده جی لوید ساموئل به پرسپولیس می رود. این گمانه با واکنش ستاره فصل قبل باشگاه استقلال همراه شده است.

 

ساموئل که اکنون در جنوب اسپانیا دوران استراحت را پشت سر می گذارد درباره احتمال حضور در پرسپولیس اظهار داشت: «من هیچ مذاکره ای با باشگاه پرسپولیس نداشته ام و این گمانه زنی ها را تکذیب می کنم. شاید به خاطر اینکه پرسپولیس در خط میانی با کمبود بازیکن رو به رو است و شاید حضور محمد قاضی از پرسپولیس در استقلال سبب این گمانه زنی شده در حالی که اصلا مذاکره ای با پرسپولیس نداشته ام.»

 

از ساموئل درباره آینده کاری اش پرسیدیم که او گفت: «اگر با من تسویه حساب کنند برمی گردم در غیر این صورت به یکی از تیم های خارجی می روم. قطعا اگر استقلال من را نخواهد در ایران فوتبال بازی نمی کنم.»

 

حال باید دید ساموئل تا چه اندازه پای حرفش می ایستد. ممکن است او با پرسپولیس به توافق رسیده باشد و تنها برای دریافت حقوقش از استقلال این سیاست را را اعمال کرده.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها