کد خبر: ۱۴۵۴۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۱ تير ۱۳۹۲
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: «عده ای می خواستند رابطه نکونام و قلعه نویی را خراب کنند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیر عرب در خصوص ملاقات قلعه نویی و نکونام اظهار داشت: «لازم بود این دو عزیز بنشینند و حرف هایشان را بزنند. سوءتفاهماتی وجود داشت که باید رفع می شد. به سرمربی ارتباط پیدا می کند که چه کسی در ترکیب 11 نفره باشد و چه کسی نه.»

 

وی افزود: «یک سری قصد داشتند میانه نکونام و قلعه نویی را خراب کنند. یک سری که خبرچینی کردند، حرف آوردند و حرف بردند. اما با یک نشست چهره به چهره همه چیز حل شد. جواد با استقلال قرارداد داشت و به زودی هم در تمرینات حاضر می شود. کاپیتان تیم ملی باید بزرگ فکر کند و بزرگ هم فکر کرد.»

 

عرب ادامه داد: «بازیکنی که در لالیگا بازی کرده بسیاری از مسایل را متوجه می شود. او یک استقلالی تمام عیار است و من خوشحالم که او در جمع ما وجود دارد.»

 

وی با بیان اینکه اخباری که در مورد محل جلسه این دو منتشر می شود درست نیست، گفت: «مهم نیست آنها کجا با هم ملاقات کردند مهم این است که با هم حرف زدند. آنها نه در دفتر من با هم رو به رو شدند و نه در مجموعه ورزشی انقلاب. این دو مثل پدر و پسر نشستند و حرف هایشان را زدند.»

 

معاون اجرایی استقلال در خصوص پیوستن افشین به سپاهان گفت: «او با سپاهانی ها توافق کرده و رفته. اگر افشین یک فصل در استقلال بازی می کرد از این تیم دل نمی کند. خیلی ها در استقلال قضیه پول را پیش نمی کشند. او هم اگر در استقلال بود به پول فکر نمی کرد.»

 

عرب در خصوص حضور نیکبخت واحدی در استقلال نیز اظهار داشت: «آقای قلعه نویی با جذب نیکبخت ریسک کرد. من می دانم که نیکبخت استقلالی است و حضورش در پرسپولیس تحت شرایط خاصی بوده. از هواداران می خواهم او را بپذیرند و تنهایش نگذارند. او هم باید جواب اعتماد قلعه نویی را بدهد و نیکبخت واقعا عوض شده و یک بازیکن بی حاشیه به شمار می آید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها