کد خبر: ۱۴۵۲۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۱ تير ۱۳۹۲
دروازه‌بان پرسپولیس امیدوار است این تیم بتواند در فصل جدید به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، نیلسون درباره شرایط خود و پرسپولیس پیش از آغاز فصل جدید ارزیابی‌اش از حضور علی دایی در این تیم و مشکلاتی که پیش از فصل برایش به وجود آمده بود و همچنین برگزاری جام جهانی در کشورش صحبت کرد.

* در فاصله سه هفته‌ مانده به آغاز لیگ از شرایط خودت و پرسپولیس بگو.

- آمادگی بسیار زیادی داریم. برنامه تمرینی بسیار خوبی برای تیم در نظر گرفته شده و فکر می‌کنم این تمرین‌ها باعث می‌شود در طول فصل از نظر بدنی بسیار قوی باشیم و در کنار آن به لحاظ ذهنی هم آماده شروع لیگ هستیم. تمرین‌های سنگینی را انجام داده‌ایم و این روزها زود خسته می شویم، اما فکر می‌کنم این تمرین‌ها قدم بزرگی است برای ما تا بتوانیم به اهداف خود در این فصل یعنی قهرمانی برسیم.

* علی دایی یک ماه است که به پرسپولیس آمده است. کار کردن با او را چطور می‌بینید؟

- دایی یک مرد فوق‌العاده‌ است. او با محبت است و در عین حال کاریزما و رهبر بودن خود را حفظ می‌کند. هر وقت که لازم باشد سخت‌گیر است و هر وقت که لازم باشد با بازیکن دوست است. دایی به بازیکنان کمک می‌کند که به یک هدف واحد فکر کنند و روی آن تمرکز داشته باشند.

* نیلسون با 37 سال سن چگونه می‌خواهد خود را در فصل جدید هم در آماده‌ترین شرایط نگه دارد؟

- من همیشه سعی می‌کنم که آمادگی خود را به طور کامل داشته باشم تا جایگاهم را درون دروازه‌ به دست بیاورم و این دایی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی دروازه‌بان اول باشد. من هم آماده‌ام که اگر انتخاب شدم بهترین بازی‌ها را انجام دهم.

* فکر می‌کنید پرسپولیس فصل جدید بتواند ناکامی‌های دو فصل گذشته را جبران کند؟

- پرسپولیس به خاطر بزرگی‌اش همیشه برای قهرمانی تلاش می‌کند و نامزد قهرمانی است. من خیلی امیدوارم که امسال بتوانیم رتبه اول را به دست بیاوریم. بازیکنان خوبی به تیم آمده‌اند و به نظر من مهم این است که در طول فصل همه با هم متحد باشیم.

* بعد از پایان فصل قبل شایعاتی مبنی بر حضورت در سپاهان مطرح شد.

- همه آن حرف‌ها دروغ بود. من در حال حاضر در پرسپولیس هستم و اگر یک روز با باشگاه سپاهان صحبتی کرده بودم الان باید در این تیم بازی می‌کردم. هر کس که آن صحبت‌ها را انجام داده است، دروغ گفته است.

* البته این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسید که برخی می‌گفتند تو به خاطر پیشنهاد سپاهان در بازی فینال جام حذفی دو گل از زاویه بسته خوردی.

- باز هم می گویم که هر کس که آن حرف‌ها را گفت شخصیت ندارد و مرد نیست. من 37 سال سن دارم و تا الان در چند باشگاه بزرگ بازی کرده‌ام، هفت سال در ویتوریا گیمارش بودم و در برزیل هم شش سال در باشگاهم بازی کردم همین موضوع شخصیت و ارزش‌های من را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که من به باشگاهی که در آن بازی می‌کنم وفادار هستم. متاسفانه در فوتبال آدم‌های کثیف و به درد نخوری هستند که این بحث‌ها را مطرح می‌کنند. اما نمی‌دانم که آنها از طرح این مسائل به کجا می‌رسند.

* آیا به غیر از پرسپولیس از تیم ایرانی دیگری نیز پیشنهاد داشتی؟

- پیشنهاد وجود داشت، اما من با هیچ تیمی صحبت نکرده ام و فقط منتظر بودم که سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شود و بعد با این تیم قرارداد ببندم.

* در روزهای اخیر بحث‌هایی مبنی بر تغییر در مدیریت پرسپولیس وجود داشت. نظر تو در این باره چیست؟

- به نظر من در این زمان برای باشگاه خیلی بد می‌شد اگر تغییرات مدیریتی صورت می‌گرفت. به نظر من الان رییس باشگاه خیلی خوب کار می‌کند و باید بگذاریم که افراد برنامه‌های خود را اجرا کنند.

* دوره بعدی جام جهانی در کشور تو برگزار می‌شود. آنها در جام کنفدراسیون‌ها هم قهرمان شده‌اند.

- من سال بعد قطعا در برزیل هستم و بازی‌ها را از نزدیک می‌بینم. برزیل مقابل اسپانیا واقعا عالی بازی کرد و فکر می‌کنم که با همین نمایش می‌توانند در جام جهانی موفق باشند و برای ششمین بار به قهرمانی برسند.

* نظرت درباره اعتراض مردم برزیل که این روزها شدت بیشتری پیدا کرده چیست؟

- این اعتراض‌ها به این خاطر بوده که یکسری از قیمت‌ها بالا رفته است و پولی که در جاهای دیگر خرج می‌شده حالا در ساختن ورزشگاه‌ها هزینه شده است. همه مردم را ناراحت کرده است.

* البته بدون شک برزیل هر چقدر برای جام جهانی خرج کند، دو یا سه برابر آن را در طول جام جهانی و با آمدن هزاران توریست و گرفتن اسپانسرهای مختلف به جامعه برزیل بر می‌گردد.

- این پول سال‌ها باید در بخش‌های مثل سلامت، بهداشت و تربیت خرج می‌شد، اما دولت این کار را نکرد و حالا خرج جام جهانی کرده است. من امیدوارم که مردم برزیل شرایط خوبی داشته باشند.

* ایران هم به جام جهانی صعود کرده . فکر می‌کنید ایران تا چه مرحله ای بالا برود.

- من امیدوارم بازی‌های گروه ایران در شهر من انجام شود تا بتوانم تیم ملی‌تان را از نزدیک ببینم. جام جهانی سخت است و امیدوارم که ایران بتواند به مرحله بعد صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها