کد خبر: ۱۴۵۲۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۱۱ تير ۱۳۹۲
رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال از شيوه برگزاري جام کنفدراسيون‌ها راضي است. او ماراکانا را به کليساي سن‌پير تشبيه کرد.
جام کنفدراسيون‌ها در حالي در برزيل به پايان رسيد که اين کشور روزهاي خوبي را پشت سر نگذاشت و مردم با گردهمايي خياباني بارها اعتراض خود را به هزينه‌هاي سرسام‌آور اين رقابت‌ها نشان دادند.

به گزارش ايسنا ، سپ بلاتر با وجود ناآرامي‌هاي اخير برزيل از شيوه برگزاري جام کنفدراسيون‌ها بسيار راضي است: "رقابتي استثنايي را پشت سر گذاشتيم. مي‌خواهم از تمام کساني که در برگزاري اين تورنمنت تلاش کردند، تشکر کنم. جام کنفدراسيون‌ها با وجود ناآرامي‌هاي برزيل به خوبي برگزار شد و اين طبيعي است؛ چرا که فوتبال همواره پيروز مي‌شود. همچنان که فوتبال برزيل پيروز شد. جام کنفدراسيون‌ها چه از لحاظ برنامه‌ريزي و چه از لحاظ فني به خوبي برگزار شد. بر اين باورم که جام‌جهاني هم به خوبي برگزار خواهد شد و شاهد رقابتي ديدني و استثنايي خواهيم بود."

بلاتر از احساس خوب خود نسبت به ورزشگاه تاريخي ماراکانا گفت: "فضايي را در ديدار فينال در ماراکانا تجربه کردم که پيش از اين با آن بيگانه بودم. ماراکانا حالتي عجيب و استثنايي دارد. براي اولين بار در سال 1975 اين ورزشگاه را از نزديک ديدم. ماراکانا بعد از گذشت سال‌ها همچنان بي‌نظير است. نمي‌دانم آنجا را به چه چيزي تشبيه کنم اما احساس مي‌کنم چيزي شبيه کليساي سن‌پير است. هزاران نفر از تماشاگران برزيلي سرود ملي کشورشان را قبل از ديدار با اسپانيا يک صدا خواندند و اين باعث شد که بازي چند دقيقه‌ با تاخير آغاز شود اما من اين را مشکل نمي‌دانم. از روي تعصب سخن نمي‌گويم. تکرار سرود ملي آن هم با اين همه تماشاگر فضاي جالبي را به ماراکانا بخشيد. احساس خوبي را تجربه کردم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها