کد خبر: ۱۴۵۰۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۰ تير ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ گفت: نخستين جشنواره فوتبال ايران بايد تجلي گاه توانمندي‌هاي فوتبال کشور باشد.
 به نقل از سايت جشنواره فوتبال، مهدي تاج  برگزاري جشنواره  فوتبال را مثبت ارزيابي کرد و گفت: فوتبال داراي ظرفيت‌هاي فراواني است که با برگزاري جشنواره، نمايشگاه و رويکردهاي فرهنگي مي‌توان در راستاي شکوفايي اين ظرفيت‌ها تلاش کرد.

وي افزود: حضور حداکثري باشگاه‌هاي ليگ برتر و دسته اول در اين جشنواره مي‌تواند در تبادل اطلاعات و همگرايي هر چه بيشتر موثر باشد و منجر به ارائه راهکارهاي کاربردي براي ارتقاي فرهنگ و دانش ورزش فوتبال باشد.

نائب رئيس فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران، تعامل بخش متولي، بخش خصوصي ، باشگاه‌ها، رسانه‌ها، کارشناسان و منتقدان را در برگزاري جشنواره فوتبال مثبت ارزيابي کرد و گفت: براي نتيجه خوب بايد اهالي فوتبال دست به دست هم بدهند تا در تعامل با يکديگر شاهد برگزاري موفق جشنواره فوتبال باشيم.

تاج بر جايگاه فوتبال و حجم بالاي مخاطبين اين ورزش در کشور تاکيد کرد و گفت: فوتبال در کشور ما داراي جذابيت‌هاي متمايزي است و جشنواره فوتبال مي‌نواند بخشي از اين جذابيتُ‌ها را به معرض نمايش بگذارد.

رئيس سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران با توجه به گردهمايي و تمرکز خانواده بزرگ فوتبال کشور در يک مکان و زمان معين گفت: بايد سعي کرد از اين حضور و مجاورت نهايت استفاده را داشت و از آن در جهت انتقال آموزه‌ها و تجربيات مديريتي، شکوفايي خلاقيت‌ها و نمايش نوآوري‌ها و دستاوردها استفاده کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها