کد خبر: ۱۴۵۰۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۰ تير ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: وزارت ورزش پول ما را نداده و من هم نتوانستم طلب بازيکنان را بدهم.
 محمد رويانيان پس از جلسه با بازيکنان پرسپوليس در ورزشگاه درفشي‌فر در جمع خبرنگاران گفت: پشت پرده زياد وجود دارد اما نمي‌توانم آنها را بگويم. من با بازيکنان صحبت کردم و به آنها گفتم قدر خود را بدانيد. همه شما بازيکناني معروف، مشهور، حرفه‌اي و ملي هستيد. پرسپوليس هم يک باشگاه با عظمت است که 30 ميليون قلب برايش مي‌تپد. خوب و با اراده در ميدان حاضر شويد.

به گزارش فارس، وي افزود: به بازيکنان گفتم با توجه به جرياناتي که اتفاق افتاده و حاشيه‌هايي که ايجاد شده است شما به اين مسائل بي‌توجه باشيد زيرا يک مربي توانمند و منحصربه‌فرد داريد، کسي که دنيا او را مي‌شناسد و قدرت مديريت و رهبري‌اش عالي است. شما چنين مربي‌ را بالاي سر خود داريد و اصلاً وارد حاشيه نشويد.

رويانيان تصريح کرد: به بازيکنان گفتم اينکه فلان پيشکسوت چه گفته يا فلان مسئول چه گفته است ربطي به تيم پيدا نمي‌کند. تيم بايد مقتدر و بدون توجه به اين مسائل و عزل و نصب‌ها و پشت‌پرده‌ها قدرتمندانه در ليگ حاضر شود و بهترين بازي‌هايش را انجام دهد. به بازيکنان گفتم بهترين مربي را داريد و با حضور علي دايي، محمد پنجعلي و کريم باقري کسي نمي‌تواند به پرسپوليس چپ نگاه کند به بازيکنان روحيه دادم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد مشکلات مالي باشگاه گفت: مبلغ قابل توجه‌اي از پول پرسپوليس يکي دو ماه است که در وزارت ورزش مانده است که اين پول را به ما نداده‌اند. من هم نتوانستم پول بازيکنان را بدهم و از آنها عذرخواهي کردم. شايد منتظر تغيير مديريت هستند اما طلب‌ها بايد پرداخت شود. فرقي هم نمي‌کند چه کسي مديرعامل است. بازيکنان روحيه‌شان بسيار عالي است و به آنها گفتم به حاشيه‌ها بي‌توجه باشيد. به استقلال پول داده‌اند و به ما نداده‌اند. حق و حقوق بازيکنان بايد پرداخت شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه حمايت‌هايي که اين روزها از او مي‌شود را چقدر واقعي مي‌داند، گفت: من اين حمايت‌ها را باور مي‌کنم. اگر وجدان بيدار داشته باشيد متوجه مي‌شويد که رسانه‌ها وجدان بيدار و پاک جامعه هستند و به موقع نقد مي‌کنند و به موقع هم حمايت. به موقع شما را به چالش مي‌کشند و اشکالات را مي‌گويند و در زمان لازم هم حمايت‌تان مي‌کنند. من با هيچ خبرنگار و رسانه و سايتي ارتباط و رفاقت ويژه ندارم. رابطه ما براساس احترام متقابل است به همين دليل هم آنجا که بايد نقد کنند، نقد مي‌کنند و جايي هم که بايد حمايت کنند اين کار را انجام مي‌دهند. آنها وجدان بيدار جامعه هستند و از حق محکم دفاع مي‌کنند. به رسانه‌ها تبريک مي‌گويم. برداشتم از رسانه‌هاي ورزشي عوض شده است.

رويانيان در مورد جذب بازيکنان جديد گفت: دو بازيکن ديگر مي‌خواهيم؛ يک ايراني و يک خارجي که دايي با حساسيت در حال انتخاب آنهاست. من براي انتخاب اين بازيکنان عجله داشتم و حرص و جوش خوردم اما دايي گفت ترمز کن. بايد با حوصله و دقت انتخاب کنيم و تست‌هاي لازم را بگيريم.

وي در مورد وضعيت کريم انصاري‌فرد گفت: پرسپوليس خانه انصاري‌فرد است و هر وقت بيايد از او پذيرايي مي‌شود.

مديرعامل پرسپوليس در مورد ديدار برزيل و اسپانيا اظهار داشت: اين بازي را ديدم که برزيل 3 بر صفر پيروز شد اما از آن مهم‌تر تيم ملي واليبال ايران بود که بسيار خوب ظاهر شد. دوست داشتم جايزه ويژه‌اي به واليباليست‌هاي ايران بدهم اما حق دخالت ندارم زيرا بزرگتر از من هستند اما واليباليست‌ها عزت و افتخار آفريدند که علت آن هم بازي غيرتمندانه آنان بود. در دل ايتاليا و قلب ايتاليا عالي بازي کردند. تا حالا که خوب جلو رفتند و اميدوارم زماني هم در تراز قهرماني قرار بگيرند.

رويانيان در مورد وضعيت بهداد سليمي و مشکلش با فدراسيون وزنه‌برداري گفت: امروز مي‌خواستيم با سليمي جلسه برگزار کنيم که اين اتفاق نيفتاد زيرا هم من و هم او کار داشتيم. قرار است فردا با او جلسه بگذارم و پس از آن خدمت پهلوان جهان رضازاده مي‌رويم و شايد به اين مسئله ورود کنيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها