کد خبر: ۱۴۵۰۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۰ تير ۱۳۹۲
وبلاگ کهف حصین
نوری‌زاد پس از روی کارآمدن دولت نهم و کوتاه شدن دستش از ثروت و قدرت در این سال‌ها هر آنچه لایق خود و همفکرانش بود را به دیگران نسبت داد.

به گزارش 598، وبلاگ کهف حصین نوشت: محمد نوری‌زاد نویسنده هتاکی که مزورانه با ادبیاتی محترمانه سعی می کرد انتقاداتی را به شکل نامه هایی به رهبری منتشر کند در یکی از آخرین دست نوشته هایش، رهبری نظام و دولتمردان کشور را با پیشنهادی روبه رو می کند که فقط از عقل یک انسان رانت خوار و مزدور بر می آید.

وی در کمال ناباوری مخاطبین! از رهبر انقلاب درخواست کرده است تا دستور مجوزی را صادر نمایند که مسئولین نظام را برای آزمایش اعتیاد! مجاب کند. این فرد که گمان می رود خودش با استعمال مواد مخدر در فضایی فرو رفته است که تخیلاتش فعال شده است باید مورد بازخواست مقامات قضایی کشور قرار بگیرد.

وی که تا پیش از دولت نهم رانت خواری های متعددی داشته است پس از آنکه دستش از ثروت و قدرت کوتاه شد به عنوان منتقد نظام قد علم کرد و هر آنچه لایق خود و همفکرانش بوده است را به دیگران نسبت می دهد.

این پس از آنکه انتقادهای بی پایه و اساسش نتیجه ای در بر نداشت، اینک با فحاشی سمت و سویی جدید باز می کند تا شاید مورد توجه قرار بگیرد.

اگر فرمایش گهربار امام خمینی را که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد را نصب العین خود قرار دهیم درخواهیم یافت دشمن چه نقطه ای را مورد هدف قرار داده است! و نوری زاد که دیگر بیش از این نمی توانست نفاقش را مخفی نگه دارد با چه هدفی ادامه حیات می دهد؟

دفاع از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است لذا از دستگاه قضایی باید خواست تا در برابر این فرد و افرادی مانند وی تساهل به خرج ندهند و با برخوردی قانونی برای همیشه افرادی مانند وی را به زباله دان تاریخی بسپاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها