کد خبر: ۱۴۴۹۷۹
زمان انتشار: ۰۴:۰۶     ۱۱ تير ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه پرسپوليس با اشاره به اينکه تغييرات مديريتي مي‌توانست به باشگاه و تيم فوتبال آن ضربه بزند، گفت: بايد نشستي را با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در خصوص وضعيت قاسم حدادي‌‎فر و پيام صادقيان برگزار کنيم.

به گزارش 598 ، بهروز منتقمي در گفتگو با مهر، در خصوص انتخابش به عنوان سخنگوي باشگاه پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: مسئوليت اطلاع رساني صحيح، مسئوليت جديدي است که از سوي سردار رويانيان به بنده واگذار شده و اميدوارم بتوانم مجموعه اطلاعات را به موقع در اختيار رسانه‌ها و هواداران قرار دهم.

وي با اشاره به نشست‌هاي روزهاي اخير رويانيان با مديران و معاونان اين باشگاه اظهار داشت: در اين نشست‌ها مقرر شد با قدرت کارها ادامه يابد، ضمن اينکه بنده در کنار پيگيري امور مربوط به دانشگاه، تيم، آکادمي، تيم هاي پايه و... وظيفه سخنگويي را هم انجام خواهم داد که در اين زمينه قرار است اخبار از طريق من رصد، پيگيري و اطلاع رساني شود.

قائم مقام و سخنگوي باشگاه پرسپوليس همچنين افزود: عزم سردار رويانيان براي ادامه فعاليت در پرسپوليس جدي بوده و ايشان مصمم است برنامه‌هاي اجرايي را به بهترين شکل پيش ببرد.

وي همچنين خاطرنشان کرد: لغو شدن تغييرات مديريتي صددرصد به سود باشگاه پرسپوليس است زيرا تغييرات مديريتي در مقطعي که به آغاز مسابقات زمان اندکي باقي مانده است، مي‌توانست به باشگاه و تيم فوتبال آن ضربه بزند.

منتقمي صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: علي دايي برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم را با هماهنگي آقاي رويانيان تا به امروز پيش برده و ممکن بود اين تغييرات باعث شود مجموعه پرسپوليس به نتايج مثبت مدنظرشان نرسند، موضوعي که باعث نگراني همه شده بود.

وي در مورد اينکه تابه اين لحظه اکثر بازيکنان جذب شده نفرات جواني هستند و ممکن است و آيا آنها مي توانند به تيم کمک کنند، اظهار داشت: دايي تجربيات لازم براي جذب بازيکنان و هدايت تيم را دارد، قطعا ايشان با برنامه خواستار جذب نفرات جديد شدند، ضمن اينکه بازيکنان ديگر داخلي و خارجي هم به تيم اضافه خواهند شد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در پايان در مورد اينکه هنوز مشکل دهنوي حل نشده، باشگاه پرسپوليس سر انتقال قاسم حدادي‌فر و پيام صادقيان با باشگاه ذوب‌آهن به مشکل خورده است، گفت: ابتدا بايد به باشگاه ذوب‌آهن براي ماندن در ليگ برتر تبريک بگويم، در ثاني هم اعلام مي‌کنم بايد با مسئولان باشگاه ذوب‌هن نشستي را برگزار کنيم تا در اين خصوص با همديگر به تفاهم برسيم، ضمن اينکه در خصوص دهنوي هم تابع رأي کميته انضباطي خواهيم بود.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها