کد خبر: ۱۴۴۹۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۱۰ تير ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان مي‌گويد با هر مهاجمي براي حضور در اين تيم صحبت کرده است، يک مشکل پيش آمده. او همچنين مي‌گويد تعجب‌آور است که در فوتبال ما بازيکنان براي گرفتن پول بيشتر از تيم‌هاي مطرح سر و دست مي‌شکنند در حالي که در گذشته آرزوي هر بازيکني بود که در اين تيم‌ها حتي بدون دريافت پول بازي کنند.
به گزارش 598،حسين فرکي در گفتگو با مهر، در خصوص آخرين وضعيت تيم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: تيم ما امروز دوشنبه به تهران مي‌آيد و تمرينات‌مان تا روز 23 تيرماه ادامه خواهد داشت. چهار بازي دوستانه هم برنامه ريزي کرده‌ايم که در اين مدت انجام مي‌دهيم.

وي درباره جذب بازيکنان جديد و مشکل عباس محمدرضايي براي دريافت رضايتنامه از باشگاه استقلال، تاکيد کرد: من با محمدرضايي صحبت کردم و او از امروز در تمرينات ما حضور مي‌يابد. متاسفانه تمام گرفتاري ما تيم‌هايي هستند که همه بازيکنان دوست دارند در آنها بازي کنند. تعجب آور است که بازيکنان به تيم‌هاي بزرگ مي‌روند و پول زيادي هم از اين باشگاه‌ها مي‌گيرند در حالي که در گذشته همه براي بازي در اين تيم‌ها بدون چشم‌داشت سر و دست مي‌شکستند.

سرمربي فولاد ادامه داد: الان شرايط به گونه‌اي است که بازيکنان براي گرفتن پول بيشتر از باشگاه‌هاي مطرح سر و دست مي‌شکنند.

فرکي به مشکلات جذب مهاجم اشاره کرد و يادآور شد: ما دنبال مهاجم بوديم و با چند گزينه هم صحبت کرديم ولي براي هر کدام يک مشکلي پيش آمد.ما گزينه‌هاي زيادي را براي پست خط حمله از دست داديم. در واقع دست روي هر مهاجمي گذاشتيم رفت.

وي درباره اينکه آيا با اين حساب يک مهاجم خارجي ديگر به فولاد اضافه مي‌کند يا خير، تصريح کرد: الان ديگر مهاجم داخلي زيادي باقي نمانده است. اگر توانستيم مهاجم داخلي بگيريم که هيچ در غير اينصورت مجبوريم يک بازيکن خارجي ديگر جذب کنيم. به هر حال ما همه چيز را به آن بالايي سپرديم.

سرمربي فولاد از صحبت درباره جدايي آرش افشين خودداري کرد و گفت بگذاريد فعلا درباره اين مسئله حرف نزنم.

فرکي در خصوص اينکه افشين گفته است " رويش نمي‌شود به فرکي نگاه کند"، هم تاکيد کرد: اميد و انتظار داشتم که افشين هم مثل من به عشق مردم خوزستان، مديران باشگاه فولاد و بازيکنان اين تيم بماند. ولي وقتي ديدم وضعيت به گونه‌اي است که او مي‌خواهد تحت هر شرايطي راه خودش را برود، در تصميم گيري آزادش گذاشتم.

وي در پايان گفت: نمي‌خواستم اصرار زيادي داشته باشم که افشين بر خلاف دلش در فولاد بماند. براي اين بازيکن آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم در آينده به هر چيزي که مي‌خواهد برسد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها