کد خبر: ۱۴۴۹۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۰ تير ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس تابع وزارت ورزش است و حالا اين اتفاقات يا از روي نگاه کارشناسانه و يا از يک نگاه مديريتي صورت گرفته است.

بهروز منتقمي درباره علت سکوتش درباره اتفاقاتي که در باشگاه پرسپوليس رخ داده، عنوان کرد: من سکوتي نکرده بودم اولين نفر بودم که در اين باره اظهار نظر کردم. اگر سؤالي از من بشود پاسخ مي‌دهم. ادب حکم مي‌کند که به کسي که سؤال پرسيده احترام بگذاريم. چرا مطبوعات را نمي‌خواهيم اولين کسي که صحبت کرد من بودم.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه چرا بايد اين اتفاقات زماني رخ دهد که مديرعامل اين باشگاه در ايران نيست، تاکيد کرد: من هم همين موضوع را مي‌گويم. اجازه دهيم تا مدير به ايران بيايد و در موردش تصميم بگيرند حالا تصميم يا خوب است يا بد اشکالي ندارد. من از کساني بودم که وقتي از وزارت خانه مامور شدم زماني که ماموريتم تمام مي‌شود برمي‌گردم و مدير ورزشي و کارشناس هستم و به نهاد ديگري نمي‌روم و باز هم در اين ورزش خواهم بود. اگر رويانيان مي‌رفت ماموريت من هم تمام مي‌شد و مي‌رفتم.

وي درباره بازيکنان جديدي که قرار است جذب کنند، گفت: بازيکناني که در تمرين حاضر شده‌اند به خوبي وظايف خود را انجام مي‌دهند در فصل نقل و انتقالاتم به دنبال بازيکنان خارجي و يا داخلي خواهيم بود.

منتقمي در مورد وضعيت کريم انصاري‌فرد گفت: وضعيت او هنوز نهايي نشده و به نتيجه‌اي نرسيده‌ايم و پس از اينکه به نتيجه رسيديم اعلام مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه غلامرضا رضايي اعلام کرده تا زماني که پولم را ندهند به پرسپوليس نمي‌روم عنوان کرد: او به ما چيزي نگفته انشاءالله اين موارد حل مي‌شود.

منتقمي در مورد اينکه آيا ماندن رويانيان موقتي است، تاکيد کرد: من اين موضوع را نشنيده‌ام از زماني که بازگشت او ابلاغ شد او کار را با جديت و آرامش دنبال مي‌کند و فعال‌تر از گذشته‌ام است.

قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس در مورد مشکلاتي که اين باشگاه در خصوص جذب پيام صادقيان با ذوب‌آهن پيدا کرده، گفت: روز گذشته مديرعامل پرسپوليس با مسئولان ذوب‌آهن مذاکراتي داشت و تفاهماتي هم انجام شد.

وي در مورد اينکه عابديني اعلام کرده اعضاي هيئت مديره خوب نيست جوان‌تر از سرمربي باشند، گفت: من چنين چيزي را نشنيده‌ام.

وي با گلايه از خبرنگار راديو افزود: خبرنگار راديو بدون اطلاع از مسائلي در مورد برخي موارد صحبت کرد من هم با او تماس گرفتم و گفتم کسي از من سؤالي نپرسيد. بهتر بود او هم ابتدا به من زنگ مي‌زد و بعد اظهار نظر مي‌کرد. ما از اين اوضاع به دنبال چه چيزي هستيم. پرسپوليس تابع وزارت ورزش است و حالا اين اتفاقات يا از روي نگاه کارشناسانه و يا از يک نگاه مديريتي صورت گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها