کد خبر: ۱۴۴۸۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۰ تير ۱۳۹۲
با حضور صادقيان تيم پرسپوليس تكميل تر و پر چهره تر شد اما مشكل اصلي اينجاست كه در پست اين بازيكن پرسپوليس مشكلي ندارد اما نيامدن دهنوي و حدادي فر جبران نشدني است

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، خريدهاي تاپ رويانيان در فصل نقل و انتقالات يكي يكي  از دست او پريدند و حالا بايد در ته ديگ اين فصل پر هياهو دنبال بازيكن موثر و كارامد براي تيم فصل آينده علي دايي بود!

حدود يك ماه پيش اعلام شد شجاع خيلي زاده يكي از بهترين مدافعان فصل قبل ليگ برتر با قرارداد داخلي به پرسپوليس آمده اما حالا او بازيكن سپاهان است و سرخ ها بايد با همان مدافعان مياني فصل قبل شان  پيش بروند كه البته با توجه به كيفيت اين بازيكنان كمبودي در اين ناحيه احساس نمي شود.

البته پرسپوليس واقعا با شجاع قرارداد داخلي بسته بود اما اين بازيكن به خاطر شرايط خودش تصميم گرفت كه سر راه  كرمان به تهران در اصفهان توقفي يكساله داشته باشد!
   

خريد دهان پر كن بعدي قاسم دهنوي بود كه بعد از يك فصل درخشان در تراكتورسازي و رسيدن به پيراهن تيم ملي با پرسپوليس دست بيعت داد اما  سر از اصفهان در آورد  تا كار بيخ پيدا كند و مساله به شكايت كشي برسد؛اما حالا دهنوي در تمرينات سپاهان است و ديگر پرسپوليسي بشو نيست.
  

  نفر سوم قاسم حدادي فر بود و به نظر مي رسيد حداقل با نيامدن دهنوي حضور اين  بازيكن ملي پوش مي تواند به دايي و تيمش در خط مياني وزن بيشتري بدهد اما اين بازيكن هم به خاطر نا آگاهي از مدت قراردادش با ذوب آهن در اين تيم ماندني شد .
  

  با اين حساب تنها خريد نسبتا شاخص رويانيان كه در تمرينات پرسپوليس آفتابي شد پيام صادقيان بود  تا اوضاع  بيشتر از اين وخيم به نظر برسد.
  

  با حضور صادقيان تيم پرسپوليس تكميل تر و پر چهره تر شد اما  مشكل اصلي اينجاست كه در پست اين بازيكن پرسپوليس مشكلي ندارد اما نيامدن دهنوي و حدادي فر جبران نشدني است.
   

حالا پرسپوليس در به در دنبال دو هافبك دفاعي شاخص مي گردد اما در اواخر فصل نقل و انتقالات مگر بازيكن تاپ و با كيفيتي هم مانده كه به تور رويانيان بيافتد؟
   

شايد حالا دايي  هم  از اينكه بازيكن ارزان و به درد بخوري مثل ميثم نقي زاده را از دست داده پشيمان باشد چرا كه زوج حقيقي – كفشگري  مهره ذخيره اي ندارد  و اين سوال مهم مطرح است كه كيفيت كفشگري در حدي هست كه بتواند در پرسپوليس موفق باشد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها