کد خبر: ۱۴۴۸۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۰ تير ۱۳۹۲
معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران تاکید کرد که قرارداد بازیکنان ملی‌پوش این تیم تمدید خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی امیری پس از جلسه مهدی رحمتی و علی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: «جلسه خوبی بین این 2 برگزار شد و در نهایت مهدی رحمتی در استقلال ماندنی شد.»


وی ادامه داد: «رحمتی و نکونام با هم مشکلی ندارند و اتفاقا قلعه‌نویی اعلام کرد که به هر دوی این بازیکنان نیاز دارد. جواد و رحمتی بازیکنان بزرگی هستند و اینکه گفته می‌شود رحمتی برای تمدید قرارداد با استقلال شرط گذاشته که نکونام نباشد صحت ندارد. سعی می‌کنیم ظرف یکی، دو روز آینده قرارداد نکونام و رحمتی را تمدید کنیم.»


معاون ورزشی باشگاه استقلال ضمن اعلام این موضوع که در جلسه فوق مشکلات حل شده است در خصوص زمان حضور جواد نکونام در تمرینات استقلال عنوان کرد: «طبق اعلام فدراسیون بازیکنان ملی‌پوش تا 15 مرداد باید استراحت کنند و بعد از این به تمرینات تیم‌شان اضافه شوند. البته ممکن است نکونام زودتر به تمرینات استقلال اضافه شود و شاید ما را در اردوی روز جمعه اوکراین همراهی کند.»


امیری در خصوص آخرین وضعیت خسرو حیدری و پژمان منتظری برای تمدید قرارداد با استقلال گفت: «حیدری هم‌اکنون خارج از کشور است و احتمالا تا دوشنبه، سه‌شنبه به ایران بر می‌گردد. بعد از بازگشت حیدری به ایران با او مذاکره خواهیم کرد. منتظری هم فردا به ایران می‌آید و جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه استقلال خواهد داشت.»


وی در مورد اینکه آیا آندرانیک تیموریان به استقلال می‌پیوندد یا خیر تاکید کرد: «جلسه خوبی با برادر تیموریان داشتیم و ایشان اعلام کردند اگر قرار باشد آندو در ایران بازی کند انتخابش استقلال است البته به ما گفته‌اند که این بازیکن یک پیشنهاد خوب خارج از کشور دارد. باید ببینیم وضعیت این پیشنهادبه کجا کشیده می‌شود.»


معاون ورزشی باشگاه استقلال ضمن اعلام اینکه مدیران استقلال از سوی بازیکنان لیگ برتری پیشنهادات بالایی دریافت کرده‌اند، گفت: «خوشبختانه نظم مالی خوبی در باشگاه استقلال برقرار است. به هیچ عنوان در این فصل زیر بار حرف زور نرفتیم. ما یک سقفی برای پرداخت‌های‌مان مشخص کرده‌ایم و آن رقم را هم رعایت می‌کنیم. حتی امسال اتفاق افتاده که آقای فتح‌الله‌زاده می‌توانسته با پرداخت 50 میلیون بیشتر از سقف باشگاه بازیکنی را جذب کند اما این کار را انجام نداده است.»


وی با بیان اینکه "در این فصل تا 2 میلیارد تومان مبلغ پیشنهادی از بازیکنان دریافت کرده‌ایم"، ادامه داد: «اینکه باشگاه‌ها باید سقفی برای پرداخت‌های خود در فصل نقل و انتقالات داشته باشند بسیار خوب است ما الان می‌دانیم که بودجه‌ای برای فصل نقل و انتقالات داریم و نسبت به آن به یک بازیکن 300 میلیون تومان پرداخت می‌کنیم به بازیکن دیگر 800 میلیون تومان که این خودش بالانس ایجاد می‌کند.»


وی با انتقاد از برخی باشگاه‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: «امسال یکی، دو باشگاه هستند که نظم مالی لیگ را به هم زده‌اند. ما با یکی، دو بازیکن توافق کرده بودیم اما به خاطر پیشنهاد سنگین و رقم پیش‌پرداخت آن باشگاه نتوانستیم بازیکن موردنظر خود را جذب کنیم البته باید بگویم خوشبختانه زیر بار پیشنهادات سنگین بازیکنان نرفتیم.»


معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت مجتبی جباری اعلام کرد: «صحبت‌ها با این بازیکن انجام شده و قرار است امشب جلسه‌ای با علی فتح‌الله‌زاده داشته باشد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها