کد خبر: ۱۴۴۸۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۰ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنی در حد نام پرسپولیس را پیدا نکنیم مطمئنا به فکر جذب بازیکن خارجی در پست هافبک دفاعی هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، علی دایی در خصوص شرایط آمادگی پرسپولیس اظهار داشت: با پیوستن ملی‌پوشان به تیم روزبه‌روز شاهد هماهنگی بیشتر بین بچه‌ها هستیم. تست روز یکشنبه نشان می‌دهد که بچه‌ها وضعیت بدنی بهتری را نسبت به روزهای اول تمرینات دارند. امیدواریم تا قبل از آغاز لیگ با برنامه‌هایی که در نظر گرفته‌ایم تیمی آماده را روانه مسابقات لیگ کنیم.

وی از شرایط بازیکنانی که در این فصل به پرسپولیس آمده‌اند ابراز رضایت و به ادامه یارگیری در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: در پست هافبک دفاعی با قاسم حدادی‌فر قرارداد داشتیم ولی متاسفانه باخبر شدیم که با ذوب‌آهن قرارداد خود را تمدید کرده که فعلا هم شرایط این بازیکن مشخص نیست اما در نظر داریم در این پست با بازیکنی داخلی قرارداد ببندیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: البته اگر بازیکنی در حد نام پرسپولیس را پیدا نکنیم مطمئنا با رایزنی‌هایی که از چند روز گذشته انجام داده‌ایم به فکر جذب بازیکن خارجی در این پست هستیم تا بتواند نیازهای ما را برطرف کند.

دایی در خصوص تاخیر 2 هفته‌ای در شروع مسابقات لیگ گفت: این مسئله خیلی برای ما تفاوتی ندارد، چون برنامه‌های‌مان را اصولی و طبق زمان پیش بردیم. شاید تنها به بیشتر هماهنگ شدن تیم کمک کند که آن هم با توجه به شروع خوب تمرینات‌مان در این فصل فرق چندانی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قولی بابت قهرمانی در این فصل به هواداران می دهد، اظهار داشت: هیچ قولی را نمی‌دهم. فقط می‌توانم این را بگویم که امسال تمام عزم خود را جذب کرده‌ایم تا با تلاش کادر فنی و بازیکنان، به آنچه که استحقاق این هواداران پرشور پرسپولیس است، دست یابیم.

سرمربی پرسپولیس اشاره‌ای هم به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی و برد‌های والیبال کشورمان در لیگ جهانی داشت و عنوان کرد: مطمئنا والیبال ما در این چند سال روند خوبی را طی کرده است که به ثبات مدیریتی برمی‌گردد. همچنین برنامه‌های بلند مدت، توجه به تیم‌های پایه و حضور  یکی از بهترین مربی‌های حال حاضر دنیا که به تیم ما کمک زیادی را کرده است، از عوامل موفقیت والیبال ایران است.

دایی در ادامه افزود: فوتبال هم  ورزش اول کشورمان و خیلی از جاهای دنیا است و شما دیدید با صعود تیم ملی به جام جهانی چه شور و نشاطی در بین مردم و جامعه افتاد. باید از ورزش ملی خود حمایت کنیم تا این شور نشاط پایدار بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها