کد خبر: ۱۴۴۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از عبرت نیوز،خبرگزاریها از اجرای مجازات یک تبعه خارجی در عربستان خبر داده و اعلام کردند که یک زن اندونزیایی امروز در عربستان سعودی با شمشیر گردن زده شد ه تا آمار گردنهای جدا شده در این کشور در سال 2011 به عدد 27 برسد و این سبک مجازات همچنان موجب آسایش و آرامش شهروندان عرب شود تا هیچکس حتی به فکرش هم خطور نکند که کسی را بکشد یا مورد تجاوز قرار دهد.

قطعا تعارفی در کار نیست و مقمات قضایی عربستان به همین شیوه تمسک خواهند جست تا شهروندان این کشور همچنان بتوانند با خیالی آسوده درب فروشگاهشان را باز بگذارند و به نماز بروند.

مقامات عربستان سعودی پس از انجام مجازات و قطع سر این زن ، او را در بالای آسمان و بوسیله هلی کوپتر به نایش گذاتشتند تا دیگر هیچکس هوس جنایت نکند

به گفته  وزارت کشور عربستان، وی یک زن سعودی را کشته بود.

در مورد انگیزه های قتل و ارتباط قاتل و مقتول اطلاعاتی منتشر نشده است ولی حدود هفتاد در صد  از  یک میلیون و دویست هزار زن اندونزی که در عربستان سعودی کار می کنند، به شغل خدمتکاری اشتغال دارند.

عربستان سعودی در سال جاری میلادی ۲۷ نفر را گردن زده است و آب از آب تکان نخورده است

سازمان عفو بین الملل، هفته گذشته از عربستان خواسته بود به مجازات اعدام پایان دهد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
امیدوارم روزی در ایران شاهد این جور کارها باشم!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اجرای حدود الهی که شرایط و شیوه ی اجرا ی آن ها در کتاب الهی قرآن کریم بیان شده است ضامن سلامت ، امنیت و آسایش جامعه ی اسلامی بوده و گیر دادن ساز مان های وابسته به منافع شیاطین و منفعت طلبان چه عفو بین الملل باشد یا دیده بان حقوق بشر(بخوانید حقوق مستکبران) و غیره هرگز نمی تواند بهانه ای برای عدم اجرای حدود الهی باشد.
مسئولین محترم که بار سنگین اجرای احکام الهی را بر دوش می کشند یا وظیفه ی خویش را در اجرای احکام الهی بدون هیچ ترس و واهمه ای از آمریکا ،اتحادیه ی اروپاو سازمان هایشان به درستی انجام دهند و جز از خدا از هیچ کس بیم و هراسی به دل راه ندهند که خدا یار و یاور عاملان به دستورات الهی و پیروان حق و حقیقت است .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
حدود الهی این نیست که آل سعود اجرا می کند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
عربهای احمق......
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۰
۰
ای کاش قانون ما هم به این اندازه قاطع بود....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۰
۰
انجام برخورد قانوني با خلافكاران و متجاوزين به جان و مال مردم متناسب با جرم انجام گرفته متضمن امنيت اجتماعي است. كافي است به آماري كه توسط قوه قضائيه جهت پرونده هاي قضايي تشكيل شده در سال 89 توجه فرماييد"حدود 8 ميليون پرونده " كه بطور معمول هر پرونده داراي دو طرف متهم و شاكي است يعني به عبارتي 16 ميليون خانوار درگير با مشكلات حقوقي و جنايي در سال 89 و اگر بطور متوسط هر خانوار را 4 نفر در نظر بگيريم مي شود 72 ميليون نفر درگير تنش هاي پرونده هاي قضايي تنها با پرونده هاي تشكيل يافته در سال 1389 ، حال اگر پرونده هاي باقيمانده از سالهاي قبل را نيز به پرونده هاي سال 1389 اضافه بفرماييد واويلا ، چرا اينقدر جرم در اين كشور زياد شده ؟ يكي از دلايل آن مسائل و مشكلات اقتصادي و اجتمائي و ديگري تهييج و نا آرامي روان عمومي و در نهايت ضعف در تدوين و اجراي قوانين قضايي است كه چنانچه مسئولين محترم به فكر راه چاره باشند بايد براي هر دسته از مشكلات اقدامات بسياري را برنامه ريزي و اجرا نمايند .هر چند زدن گردن يك مجرم ،هيچ انسان عاقلي و حتي به حق ، را نمي تواند خوشنود ولي چنانچه نرمش دستگاه قضايي بويژه در خصوص جانيان و متجاوزين به ناموس مردم موجب افزايش فضاي نا امني در كشور گردد مسلما هر چه زودتر بايد در سياست هاي قوه قضائي باز نگري شود.مقايسه كنيد پرونده هاي موجود در دستگاه قضايي را با ديگر كشور هاي همسايي و يا جهان .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها