کد خبر: ۱۴۴۶۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۹ تير ۱۳۹۲
یک روزنامه فرامنطقه‌ای تاکید کرد که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که حامی مخالفان سوریه هستند در پی پیروزی‌های اخیر ارتش این کشور به شدت نگران شده‌اند.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری فارس، روزنامه القدس‌العربی در گزارشی از نشست شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرده که وزرای خارجه 6 عضو این شورا در نشست منامه به بررسی دو موضوع طولانی شدن بحران سوریه درپی مقاومت نظام حاکم این کشور در مقابل فشارهای خارجی و ورود حزب‌الله لبنان به درگیری‌های القصیر را مورد بررسی قرار می‌دهند.

القدس‌العربی با اشاره به اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به حمایت مالی و نظامی گسترده‌ای از مخالفان دولت سوریه کرده‌اند، می‌افزاید: طولانی شدن بحران سوریه آنها را نگران کرده است.

این روزنامه فرامنطقه‌ای تاکید می‌کند که پیروزی‌های حزب‌الله لبنان در سوریه در کنار ارتش این کشور باعث شده تا کشورهای حاشیه خلیج فارس با نگرانی تمام به افزایش قدرت محور ایران در منطقه بنگرند.

همزمان با این، جنگ لفظی بین عربستان و روسیه نیز از محورهای نشست منامه است و القدس العربی تصریح می‌کند که کشورهای حاشیه خلیج فارس به واسطه حمایت از مخالفان سوری در باتلاقی خطرناک گیر افتاده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها