کد خبر: ۱۴۴۴۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۹ تير ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ضمن تاکید بر این موضوع که پیام صادقیان به این تیم باز می‌گردد، گفت: «پرسپولیسی‌ها به حضور حدادی‌فر در تیمشان امیدوار نباشند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ در حالی که روز گذشته پیام صادقیان در تمرین پرسپولیس شرکت کرده و پنجعلی هم به هواداران گفته که حدادی فر را پرسپولیسی بدانید مدیرعامل ذوب آهن گفت که هر دو این بازیکنان ذوب آهنی هستند.

 

خسرو ابراهیمی در خصوص حضور پیام صادقیان در تیم پرسپولیس، گفت: «این بازیکن با ذوب آهن قرارداد دارد و قطعا به تیم ما بازخواهد گشت. صادقیان تا آذرماه با ذوب‌آهن قرارداد دارد. ما به فدراسیون فوتبال نامه‌ نوشتیم که این بازیکن به ذوب‌آهن برگردد.»

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ضمن غیرقانونی خواندن قرارداد پرسپولیس با قاسم حدادی‌فر، عنوان کرد: «در این قضیه حدادی‌فر کار غیر قانونی انجام نداده چون اطلاع نداشته که قراردادش با ذوب‌آهن چگونه است.کار غیر قانونی را باشگاه پرسپولیس انجام داده که در شرایطی‌که می‌دانسته حدادی‌فر با ما قرارداد دارد با این بازیکن قرارداد بسته است. دستورالعمل فدراسیون هم این است که مذاکره با بازیکن تیمی که درگیر مسابقات باشگاهی است خلاف است چه برسد به قرارداد بستن.»

 

ابراهیمی در واکنش به اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه هنوز به حضور حدادی‌فر امیدوار هستند، گفت: «پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند امیدوار باشند، من از همین جا اعلام می‌کنم دنبال یک بازیکن دیگر به جای حدادی‌فر باشند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها