کد خبر: ۱۴۴۴۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۹ تير ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن آفریقایی که روز گذشته با تیم تمرین کرد خسته بود اما باید چند روز دیگر در تمرینات شرکت کند.

به گزارش 598 ، میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص احتمال سفر آبی‌پوشان به کشور اوکراین، گفت: قرار است جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود و سپس در خصوص تاریخ اعزام تیم تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنانی آبی‌پوشان را در این سفر همراهی می‌کنند، گفت:‌سعی می‌کنیم اکثر بازیکنان را با خود ببریم چون یک دیدار مهم در پیش داریم و حیف است بازیکنان این بازی را از دست بدهند.

سرپرست تیم استقلال با اشاره به آغاز به کار مجدد رویانیان در باشگاه پرسپولیس، گفت:‌ خیلی خوشحال شدیم که رویانیان ابقاء شد به این دلیل که وقتی یک نفر دو سال در جایی کار کرده از کار برکنار نشد و تمام حرف‌مان ثبات مدیریت است.

سرپرست تیم استقلال در خصوص حضور بازیکن سنگالی در تمرین این تیم، گفت:‌من شناخت کافی از این بازیکن نداشتم اما مشخص بود که او خسته بود. باید یکی دو روز دیگر در کنار ما تمرین کند و در صورتی که قلعه‌نویی تشخیص داد، در خصوص جذب او اقدام شود.

وی تاکید کرد: ما به یکی دو بازیکن خارجی نیاز داریم و قلعه‌نویی به همراه دستیارانش فیلم‌های زیادی را تماشا کردند تا ببینند چه بازیکنانی به افکار تاکتیکی‌شان می‌خورد.

ماجدی در پایان در خصوص زمان حضور مجیدی در تمرینات و اینکه گفته می‌شود او از اردوی اوکراین به آبی‌پوشان اضافه می‌شود، گفت: من چندین بار با موبایل مجیدی تماس گرفتم که خاموش بود و از اینکه گفته می‌شود او در تهران است، اطلاعی ندارم اما این نفرات باید به محل تمرین بیایند تا در آنجا برنامه‌ها را اعلام کرده و با آنها صحبت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها