کد خبر: ۱۴۴۴۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۹ تير ۱۳۹۲
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه هیچ گونه رایزنی از سوی فراکسیون متبوعش با دولت منتخب در خصوص انتخاب وزرا صورت نگرفته گفت: ما منتظریم تا دولت جدید چه تیمی را به مجلس معرفی می‌کند.

شهروز افخمی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: دیدار اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس با رئیس‌جمهور منتخب بعد از تعطیلات مجلس و در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و در این دیدار بناست تا تقویت تعامل میان مجلس و دولت و پرداختن به مسائل اساسی کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد. پیشنهاد شده بود تا این دیدار در روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شود که به دلیل عدم آمادگی نمایندگان این دیدار به بعد از تعطیلات تابستانی مجلس موکول شد.

وی افزود: تا کنون رایزنی از سوی فراکسیون اصولگرایان با روحانی در خصوص کابینه دولت جدید صورت نگرفته و علی‌رغم وجود زمزمه‌ها، اطلاعی در ارتباط با رایزنی سایر نمایندگان با روحانی در این باره ندارم و ما منتظریم تا وی چه تیمی را به مجلس معرفی می‌کند تا مجلس در مورد آن تصمیم بگیرد.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: ممکن است بعد از تعطیلات تابستانی مجلس، جلسه مجمع عمومی فراکسیون برگزار شود و در این جلسه سیاستهای جدید کاری فراکسیون و نحوه تعامل با دولت جدید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها