کد خبر: ۱۴۴۴۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۹ تير ۱۳۹۲
یکی از فعالان سیاسی بحرین، رژیم آل سعود را مجری طرح‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی در جنگ افروزی علیه مقاومت خواند و تاکید کرد که نوعی هماهنگی و اشتراک منافع بین رژیم آل سعود با صهیونیسم جهانی وجود دارد.

«علی الفایز» فعال سیاسی و کارشناس مسائل بحرین، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، به توطئه عربی و صهیونیستی جهت تضعیف مقاومت و جلوگیری از حمایت مردم از حزب الله لبنان پرداخت و در پاسخ به سئوالی درباره اجرای این توطئه توسط قطر و عربستان سعودی گفت: بیداری اسلامی به سود هیچکدام از این دو کشور نیست و لذا در راستای بر افروختن شعله اختلافات مذهبی گام بر می‌دارند و آن را تنها استراتژی موفق جهت دستیابی به اهداف خود می‌دانند.

وی همه انقلابیون کشورهای عربی را از پیامدهای خطرناک درگیری‌ها و اختلافات مذهبی بر حذر داشت و افزود: جنگ طائفی به سود دیکتاتورها، دشمنان آزادی و کسانی است که نمی‌خواهند ملت‌ها از نعمت آزادی، کرامت و عدالت برخوردار شوند.

الفایز هدف توطئه‌ جنگ افروزی طائفی و مذهبی را ابقای ملت‌ها زیر چکمه حاکمیت‌های دیکتاتوری و همنوا با منافع صهیونیستی دانست و یاد آور شد که دیکتاتورها و صهیونیست‌ها منافع مشترک خود را در استمرار سیطره بر کشورهای اسلامی و ثروت‌های ملت‌هایشان می‌بینند.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده در برخی رسانه مبنی بر اینکه قطر و عربستان سعودی، به رژیم صهیونیستی اطلاع داده‌اند که در شرایط  فعلی، اوضاع برای هدف قرار دادن مقاومت و حزب الله لبنان و انتقام گیری به خاطر شکست‌های آن رژیم، آماده و مهیا است، گفت: رژیم آل سعود سلاح و ایدئولوژی لازم برای رویارویی با مقاومت و بیداری اسلامی را ندارد زیرا سلاح ما که همانا فکر و طرح و برنامه است، بسی بزرگتر و کشنده‌تر از اسلحه و کشتار (فیزیکی) است.

به گفته الفایز، دل‌های مؤمنان و مقاومت سرشار از ایمان به پیروزی خدا و شهادت در راه اوست که هیچ کسی در این جهان از چنین عقیده و ایدئولوژی برخوردار نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها