کد خبر: ۱۴۴۲۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۰۸ تير ۱۳۹۲
بنده خودم با نکونام صحبت کرده ام؛ وي قبل از سفر به کره گفت که من تراکتوري خواهم شد و منتظر تحقق اين حرف هستيم .
سرمربي تراکتورسازي در گفت و گو با يکي از وب سايت هاي هواداري تراکتور از براز علاقه نکونام براي پيوستن به اين تيم تبريزي خبر داده است.

مجيد جلالي در مورد اين سوال که چرا برخلاف رويه معمول خود اين بار مي خواهد از مهره هاي پا به سن گذاشته نيز استفاده نمايد گفت: من از همان روز اول در فکر جوان گرايي و بازيکن سازي در آذربايجان هستم ولي بر خلاف ميل باطني خودم آذربايجان و هواداران تراکتور به قهرماني مي انديشند و من هم بايد از راهکار تلفيق تجربه و جواني استفاده نمايم بايد اين را به خوبي بدانيم که شرايط تيمي همچون فولاد خوزستان با تراکتور فرق دارد ما نمي توانيم با استفاده از جوانان کم تجربه جواب گوي اين هواداران باشيم . تنها سخني که در مورد تيم مي توانم به صراحت اعلام کنم اين است که تيم خوبي بسته خواهد شد و از تمامي هواداران خواهشمندم فقط صبر کنند.مطمئن باشيد که از همين بازيکنان بومي آذربايجان امسال ستاره هاي بي بديلي به فوتبال ايران معرفي خواهيم نمود.

هواداران تراکتور مطمئن باشند همين گرداني و ابراهيم زاده امسال لايق پوشيدن پيراهن تيم ملي خواهند بود .

جلالي در مورد يارگيري و نقل و انتقالات نيز افزود: بازيکنان خوبي جذب شده و خواهد شد طي هماهنگي هايي که با برهاني داشتيم 99 درصد قرار بود به تراکتور بيايد ولي نمي دانم چه شد که از اين کار صرف نظر کرد و در استقلال ماند.بنده خودم با نکونام صحبت کرده ام؛ وي قبل از سفر به کره گفت که من تراکتوري خواهم شد و منتظر تحقق اين حرف هستيم .

وي در مورد فلاويو لوپز و عدم فراخوان اين بازيکن هم تصريح کرد:من با آقايان باغ آبادي و آذرنيا در مورد اين بازيکن صحبت کرده ام و باغ آبادي از هر نظر اين بازيکن را تائيد کرد، ما نيز خواهان اين بازيکن هستيم و اين را از اين طريق اعلام مي کنم که از هر طريق ممکن به لوپز بگوييد با شخص بنده تماس بگيرد و من حضور وي در باشگاه تراکتور را غينمت شمرده و تضمين مي نمايم.

سرمربي تراکتورسازي در مورد شايعات مربوط به بازگشت "جاسم محمد کرار" به تراکتور هم اظهار داشت: بنده با چندين بازيکن عراقي کار کرده ام و مي دانم که بازيکناني هوشمند و دوست داشتني هستند و البته تجربيات تلخي نيز از اين بازيکنان دارم به عنوان مثال يک بازيکن عراقي در فولاد داشتم که با بي نظمي هاي فراوان تمرکز تيم را برهم مي زد.اين بازيکن هر بار که به مرخصي مي رفت با غيبتي چند هفته اي به باشگاه برمي گشت و هر بار بهانه هاي بي اساسي مطرح مي کرد که بعد از چندين ماه مدارا کردن با اين بازيکن در آخر مجبور شدم او را از تيم اخراج کنم. به هوادارن مي گويم که اصلي ترين عامل ناکامي يک تيم بي نظمي است اميدوارم با درک صحيح شرايط بتوانيم تيمي ببنديم که از لحاظ نظمي بهترين تيم باشد.

سرمربي تراکتور افزود: هواداران فقط صبر کنند .مجيد جلالي برنامه هاي متفاوتي به مديريت باشگاه ارائه داده و در نظر دارد با توجه به استعداد جوانان آذربايجاني تيم هاي پايه خوبي به استان تحويل دهد ما ابتدا مي خواهيم با تراکتور با مراحل بالاتري برسيم ودر ادامه کار با راه اندازي يک پروسه حرفه اي بازيکنان و مربيان بومي خوبي به فوتبال ايران معرفي نماييم.

جلالي درپايان در مورد مدت قرارداد خود افزود: از ته دل ميگويم دوست دارم تا آخرين سال فعاليت حرفه اي خود در تراکتور و آذربايجان بمانم و بر اساس اين علاقه برنامه هاي خوبي تنظيم کرده ايم ولي نمي توان همه چيز را پيش بيني کرد باز همن مي گويم که هواداران صبر کنند و پشتيبان تيم خود باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها