کد خبر: ۱۴۴۱۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۸ تير ۱۳۹۲
عليرغم هجمه شدیدی كه علیه تصمیم وزارت ورزش به وجود آمده اما آنها عقب ننشسته اند و می گویند رویانیان بنابر مسائل اداری باید برود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ 500 طرفداری که امشب فرودگاه امام را برای مدیرعامل پرسپولیس قرق کرده بودند، با نمایش پلاکاردهایی که در آن عکس رئیس جمهور منتخب و محمد رویانیان کنار هم مونتاژ شده بود، از دولت جدید خواستند جلوی تغییر مدیریت در پرسپولیس را بگیرد.


دو ساعت پس از آنکه ساور معاون وزیر ورزش بر عزل رویانیان تاکید کرد، این یک مانور سیاسی بود تا شاید دخالت دولت جدید این تصمیم را برگرداند. تصمیمی که گفته می شود شخص رئیس جمهوری پشت آن ایستاده است و البته جنس آن هم مشابه برکناری های او در در دو دولتی است که ریاستش را برعهده داشته.


نکته مهم در این رابطه، انتشار اطلاعیه از سوی سرمربی پرسپولیس و استفاده از واژه "سرباز مقام معظم رهبری" است که نشان می دهد، رویانیان از دولت بریده است.


در حال حاضر هجمه شدیدی علیه تصمیم وزارت ورزش به وجود آمده اما آنها عقب ننشسته اند و می گویند رویانیان بنابر مسائل اداری (!) باید برود. ظاهرا اصل موضوع دلخوری رئیس دولت از چرخش های سیاسی رویانیان در ایام انتخابات و کمی قبل از آن است.


شاید اطرافیان رویانیان با علم کردن آن عكس ها و بنرهای نیمه سیاسی قصد در القای همین پیام را داشتند. اینکه رویانیان با دولت دهم مشکل دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها