کد خبر: ۱۴۴۱۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۸ تير ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «امیدوارم نکونام زودتر در تمرینات تراکتور حاضر شود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سید محسن حسینی درباره حضور احتمالی جواد نکونام در تراکتور گفت: «به ما گفته اند کار نکونام با تراکتور تمام شده و او را باید هم تیمی خودمان بدانیم. امیدوارم این خبر زودتر به صورت رسمی اعلام شود و نکونام را در تمرینات تراکتور ببینیم.»

 

وي درباره دیدار دوستانه تراکتور مقابل نفت تهران اظهارداشت: «این دومین بازی دوستانه تراکتور بود. بدن بازیکنان به دلیل انجام تمرینات بدنسازی و هوازی افت کرده و طبیعی بود که خیلی خوب بازی نکنیم. هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده ایم و و وقتی که بدن بازیکنان در افت باشد نمی توانند خیلی خوب بازی کنند.»


حسینی ادامه داد: «در نیمه اول بازی با نفت در کمتر از 20 دقیقه 3 گل زدیم اما در نیمه دوم که نفت 11 بازیکن اصلی خود را تغییر داد شرایط آنها بهتر شد. خود من هم یک گل به خودی زدم که در اثر ناهماهنگی با دروازه بان بود.»


مدافع تراكتورسازي با بیان اینکه خط دفاعی تراکتور به هماهنگی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: «پارسال در اکثر بازی ها نصرتی و اسدی کنار هم بازی می کردند. طبق گفته جلالی باید وقت زیادی برای هماهنگ کردن همه خطوط به ویژه خط دفاعی گذاشته شود. این عدم هماهنگی که بین بازیکنان وجود دارد با تمرینات بیشتر و برگزاری بازی دوستانه حل می شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها