کد خبر: ۱۴۴۱۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۸ تير ۱۳۹۲
دبیرکل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین و از سران معارض بحرینی با بیان اینکه زمان وعده‌های پوشالی و دروغین در بحرین به پایان رسیده است، تاکید کرد که حکومت بحرین باید دریابد که مردم منبع اصلی قدرت در کشور هستند.

«فاضل عباس»، دبیرکل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس بار دیگر تاکید کرد: وثیقه منامه که جمعیت‌های سیاسی معارض بحرینی برای حل بحران بحرین ارائه داده‌اند، طرح بسیار خوبی برای حل بحرانی است که بحرین با آن مواجه است. 

فاضل عباس در ادامه افزود: حکومت بحرین باید از انقلاب 30 ژوئن مصر نهایت استفاده را بکند و دریابد که مردم هیچ‌گاه خسته نمی‌شوند و در هر زمانی به انقلاب خود تا تحقق خواسته‌هایشان ادامه می‌دهند.

عباس در ادامه افزود: حکومت بحرین باید دریابد که زمان توافق‌ها و وعده‌های تهی و پوشالی به پایان رسیده، چون هم اکنون در مرحله‌ای هستیم که حکومت‌ها دریافته‌اند، منبع اصلی قدرت مردم هستند.

وی تاکید کرد: آنچه خارج از چارچوب وثیقه منامه به عنوان راه حل بحران موجود بین معارضان و حکومت مطرح می‌شود، از دید ما مردود و غیر قابل پذیرش است.

این رهبر معارض بحرینی در ادامه به این نکته اشاره کرد که انقلاب 30 ژوئن مصر حماسه‌ای برای ملل عربی در بحرین و لیبی و تونس برای براندازی توطئه‌های آمریکایی و اخوانی و تصحیح روند امور خواهد بود.

عباس گفت: آنچه ما از تجدید انقلاب مردم مصر در 30 ژوئن فرا می‌گیریم، این است که مصری‌ها سرنوشت خود را به دست یک حزب یا گروه یا جریان خاص نمی‌سپارند و مردم بحرین حاکم اصلی بر کشور می‌باشد.

بحرین روز گذشته شاهد راهپیمایی‌های گسترده و سراسری با عنوان «حاکمیت مردم» بود که در آن گروه‌ها و جریان‌های معارض بحرینی با انتشار بیانیه‌ای اقدام حکومت بحرین در تجاوز و تعدی به مساجد و مقدسات مردم این کشور را محکوم کردند.

این گروه‌ها تاکید کردند که این تجاوزات و تعدی‌های خطرناک افشا کننده ماهیت و ذهنیت واقعی نظام و نحوه تعامل وی با چشم داشت‌ها و خواسته‌های ملی – مردمی است که راه‌حل‌های امنیتی با انگیزه‌های انتقامگیری و تجاوز و سرکوب بر آن حاکم است.

این بیانیه همچنین نسبت به تحرکات جدید حکومت بحرین که در تلاش برای فتنه‌انگیزی‌ها و اختلافات جدید بین مردم این کشور با وجود تاریخ عمیق و کهن مردم بحرینی در داشتن زندگی مسالمت آمیز تمام طوایف و گروه‌ها در کنار یکدیگر است، هشدار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها