کد خبر: ۱۴۴۰۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۰۸ تير ۱۳۹۲
دو تیم از شرق آسیا برای آندو تور پهن کرده اند. پیشنهادشان هم اغوا کننده است و دور از ذهن به نظر می رسد که آندو به سادگی از کنار این پیشنهاد ها بگذرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ اگر چه مسئولان باشگاه استقلال قراراست یکشنبه هفته آینده جلسه ای را با سرژیک تیموریان برادر آندرانیک تیموریان با محوریت جذب آندو برگزار کنند اما بعید است این جلسه در نهایت منجر به توافق آندو با استقلال بشود.


دو تیم شرق آسیایکی از چین و دیگری از کره جنوبی سفت و سخت آندو را می خواهند و پیشنهاد یک ونیم میلیون دلاری داده اند. با وجود اینکه دلار در روزهای اخیر کاهش محسوسی داشته اما همچنان این مبلغ برای آندو سود قابل توجهی را به همراه می آورد و احتمال اینکه وی با یکی از این دو تیم به توافق نهایی برسد بسیار است.

 

در همين خصوص شنيده مي شود آندو به فتح الله زاده گفته که تمايل چنداني براي بازي در ليگ برتر ندارد و مي‌خواهد حضور در ليگ‌هاي خارجي را در اولويت کاري خود قرار دهد. آندو در اين باره گفته که مي‌خواهد فعلا پيشنهادهاي خارجي را که رسيده مورد بررسي قرار داده اگر با اين تيم‌ها به توافق نرسيد آن وقت در ايران بازي مي‌کند و پيراهن استقلال را مي‌پوشد.


آندو در حال رایزنی با این تیم ها است و قرار شده آخرین پیشنهاد مالی این دو باشگاه شرقی تا اواخر هفته آینده به آندو داده بشود. به این ترتیب باید گفت که احتمال حضور آندو در استقلال بسیار کم است و این بازیکن فصل بعد را نیز خارج از مرزهای ایران به فوتبال خواهد پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها